Marka Starwood's Le Méridien w efekcie współpracy szefa kuchni Jeana-Georgesa Vongerichtena i illycaffé SpA wprowadziła nowy program śniadaniowy w swoich hotelach położonych w krajach wzdłuż wybrzeży Pacyfiku.
Z niedawno przeprowadzonych badań wśród osób podróżujących w celach biznesowych w całej Azji wynika, że ponad 90% respondentów wyraziło zainteresowanie spróbowaniem nowego menu podczas podróży służbowych. Aby zaspokoić głód inne niż tradycyjne smaki Le Méridien uruchomiła nowy program śniadaniowo – kawowy dla swoich klientów.
Pod tajemniczą nazwą "eliksir na otwarcie oczu", kryją się niespotykane dotąd propozycje śniadaniowego menu, jak na przykład kombinacje warzyw i owoców (takich jak pomarańcze, marchew i maliny) przyprawione mieszanką przypraw (chili, goździków i pieprzu). W ofercie znajdują się też nowe interpretacje tradycyjnych śniadań , jak np. gotowanych jaj.
Dzięki partnerstwu z europejską marką illycaffé w hotelach objętych programem będzie można spróbować smaków nowych receptur kawy, podawanej na gorąco, jak i na zimno. Zostanie również wyznaczony jedne hotel, który posłuży jako "laboratorium kawy" umożliwiające testowanie nowych receptur i wprowadzanie ich do powszechnego menu.
Dodaj komentarz