Znaleźliśmy idealne miejsce, w którym nie otworzymy hotelu

To najnowsze hasło reklamowe sieci Marriott, która właśnie dziś rozpoczęła swoją kampanię proekologiczną w Stanach Zjednoczonych. Jako misję sieć Marriott postawiła sobie wspieranie ochrony 1,4 mln akrów lasu deszczowego w dżungli amazońskiej, która kurczy się z dnia na dzień w wyniku zmian klimatycznych powodowanych emisją dwutlenku węgla do atmosfery. W internetowej wersji reklamy możemy obejrzeć filmik, na którym pracownicy hotelu zachęcają gości do oszczędnego podróżowania i "dobrych nawyków" mających przyczynić się do zrównoważenia poziomu dwutlenku węgla w środowisku. Poprzez stronę internetową można również wesprzeć finansowo Brazylijki rezerwat Juma . Więcej na www.youtube.com / marriottgreen

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *