Aston International ogłosiła wejście na rynek indonezysjki hotelowej marki Quest

Wywodząca się z Hawajów Marka Quest to sieć 3-gwiazdkowych hoteli klasy turystycznej, które mogą pełnić rolę zarówno obiektów pobytowych wielkich aglomeracji, jak i małych miejscowości wypoczynkowych. Goście hoteli mogą korzystać z nowoczesnych i stylowych recepcji, coffee shopów, oraz trzech rodzajów pokoi gościnnych. Eklektyczne wnętrza zaprojektowane są z pojedynczych mebli reprezentujących różne style, natomiast fiolet i odcienie indygo, które wykorzystano jako główne akcenty kolorystyczne nadają wystrojowi hoteli tej marki orientalno – teatralny charakter. Łóżka podwójne lub typu "Queen", przestrzeń do pracy z bezprzewodowym dostępem do Internetu, mini bar oraz 29 calowe telewizory LCD zawieszone na ścianie to atrakcje, z których mogą korzystać zatrzymujący się w hotelu Quest goście. Charles Brookfield, prezes i dyrektor generalny firmy Aston International powiedział: "Stawiamy na większą ekspansywność i mniejszą stereotypowość". Dlatego firma zamierza otworzyć wkrótce dwa hotele w Indonezji: w Palembang i Semerang oraz dodatkowy w mieście Kuta na wyspie Bali oraz Kemayoran na Dżakarcie.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *