Koniec z nudą! Jak zaprojektować salę konferencyjną

Granice między przestrzenią publiczną i prywatną coraz bardziej się zacierają. Hotelowe sale konferencyjne często przypominają przytulny salon, galerię sztuki czy… dżunglę. Przełamują schematy i zaskakują nie tylko designem, ale także funkcjonalnością. Jak je projektować, aby odpowiedzieć na potrzeby współczesnego biznesu? Współczesne przestrzenie publiczne przechodzą znaczącą transformację. Zaczynają wykraczać poza utarte schematy i często przełamują swój stereotypowy wizerunek. Ta metamorfoza dotyczy również sal konferencyjnych. Ich wnętrza stają się coraz bardziej przytulne, mile widziana jest tu zabawa formą, fakturą, kolorem. Wnętrze z charyzmą Na rynku mamy obecnie dostępną całą gamę wyposażenia, które pozwala z łatwością wykreować przyjemną dla oka przestrzeń. Ale samo wyposażenie to nie wszystko. Idealna sala konferencyjna powinna mieć niepowtarzalną osobowość – „duszę”, dzięki której będzie mogła stać się wizytówką hotelu. Pomocne będą w tym elementy personalizowane, np. tapety lub wykładziny. Dobrym zwyczajem jest także nawiązywanie współpracy z artystami, którzy mogą wykonać rzeźbę czy kolaż na specjalne zamówienie. Ważne, aby podczas tworzenia projektu wychodzić poza schematy i szukać nieoczywistych rozwiązań. Cicho, sza! Akustyka to jedno z najistotniejszych zagadnień w przypadku sali konferencyjnej. Warto więc zapytać o poradę profesjonalisty, który wykona mapę akustyczną sali. Może zwizualizować strefy, które wymagają wytłumienia bądź wzmocnienia dźwięków w taki sposób, by każdy uczestnik spotkania, niezależnie od zajmowanego miejsca, miał porównywalny komfort słyszenia. Więcej światła! Lighting design to dziedzina, która dzięki rozwojowi technologii daje coraz więcej możliwości. Odpowiednio dobrane urządzenia pozwolą stworzyć w sali właściwą atmosferę, a także zmienić wizerunek sali w zależności od wymagań klienta czy oddzielić poszcze- gólne strefy. Źle dobrane oświetlenie może z kolei niekorzystnie wpływać na samopoczucie, np. zbyt ostre światło powoduje rozdrażnienie, a nawet migreny. Tak jak w przypadku akus [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *