Jak zauroczyć turystę wellness? Praktyczne porady dla hotelu

Czym jest turystyka wellness? Kim jest turysta wellness? Dlaczego ten trend jest tak ważny dla branży hotelarskiej? Jak zaspokoić różne potrzeby turysty wellness i sprostać jego oczekiwaniom? Jak dotrzeć do niego z przekazem marketingowym? Goście podróżują coraz więcej. Wybierając obiekt hotelowy, zwracają uwagę na dobrą lokalizację, wyżywienie i standard pokoi, ale coraz częściej oczekują już czegoś więcej. Szukają miejsc, które pozwolą nie tylko odpocząć, ale także zachować codzienną rutynę – również fizyczną. Przeświadczenie, że gość znajdzie w hotelu dokładnie to, do czego jest przyzwyczajony w codziennym życiu, buduje poczucie bezpieczeństwa, sprawia, że nawet podczas podróży służbowej można poczuć się jak w domu i odreagować stres związany z podróżą. Turystyka wellness – trend na najbliższe lata Turystyka wellness to stosunkowo nowy trend, który intensywnie rozwija się w Europie i na całym świecie. Poprzez turystę wellness można rozumieć dwa typy podróżujących. Z jednej strony, będą to osoby, które do podróży motywuje atrakcyjne miejsce z bogatą ofertą wellness, np. zorganizowane turnusy odchudzające czy weekendowe wyjazdy do SPA. Z drugiej strony, jako turystów wellness możemy też określić osoby, które wyjeżdżają służbowo lub prywatnie, ale ważne jest dla nich zachowanie podczas takich wyjazdów swojej rutyny w zakresie aktywności fizycznej. Dla takich gości ważne będzie to, czy w hotelu będą mogli bez przeszkód przeprowadzić trening czy zachować dietę. W ciągu najbliższych kilku lat spodziewany jest wzrost wyjazdów określanych jako turystyka wellness o 7,5 proc., a Polska znajduje się w gronie 20 wiodących rynków wzrostu w tej dziedzinie. Badania pokazują, że turysta wellness wydaje o 130 proc. więcej niż przeciętny podróżny, dlatego szczególnie należy zwrócić uwagę na jego potrzeby i zaoferować mu szeroki wachlarz usług dodatkowych. Ponad 50 proc. badanych ćwi [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *