Optymalizacja kosztów i zapobieganie nadużyciom w hotelu   AKADEMIA HOTELARZA

Pomimo wzrostu obłożenia i średniej ceny, zysk Twojego obiektu nie jest w pełni satysfakcjonujący? Uważasz, że ostatnio za bardzo rosną koszty działalności? To typowe problemy wielu hotelarzy w Polsce.

Podpowiemy Ci jak ograniczyć koszty stałe i zmienne

Podczas specjalistycznego seminarium dla właścicieli i dyrektorów hoteli poznasz sprawdzone metody optymalizacji kosztów hotelu stosowane przez sieci i czołowe hotele niezależne. Dowiesz się jak wprowadzić je w swoim obiekcie, aby w konsekwencji zarabiać więcej.

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ W SZKOLENIU

Data: 12 września 2019
Miejsce: Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Lub skontaktuj się z nami:
Mira Włodarczyk
22 333 88 04
m.wlodarczyk@pws-promedia.pl

HARMONOGRAM:

9:00- 9:30 – Rejestracja, śniadanie dla uczestników

9:30 – 13:30 – Część I

·  Gdzie szukać oszczędności, czyli analiza kosztów bezpośrednich, pośrednich i personelu

·  Zasady optymalizacji kosztów zatrudnienia

13:30 – 14:30 – Lunch, networking

14:30 – 16:00 – Część II

·  Skuteczne metody zwiększenia wydajności i rentowności pracy

·  Rozwiązania zwiększające rentowność

·  Optymalizacja zamówień do hotelu i restauracji

16:00 – 16:30 – Sesja dyskusji, pytań z sali

EKSPERT:

Tomasz Pieniążek - Współwłaściciel i partner w firmie doradztwa strategicznego i operacyjnego Mumotive Consulting Group. Wiceprezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, Współwłaściciel i partner, Mumotive Consulting Group

Finansista strategiczny, wieloletni CFO, z wykształcenia ekonomista, z zamiłowania hotelarz. W branży hospitality od 15 lat. Jako prezes zarządu i dyrektor generalny przez ponad 10 lat tworzył i zarządzał czołową polskąhotelowąmarką luksusową – Hotele SPA Dr Irena Eris.

Partner w Mumotive Consulting Group – świadczącej usługi doradcze dla podmiotów z branży hotelarskiej, ale także m.in. w farmacji.

Specjalizuje się w strategii i koncepcjach marketingowych obiektów oraz projekcjach finansowych. Lubi projekty dotyczące zmian procesów.

Członek Rady Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Wykładał zarządzanie markami luksusowymi na Akademii Koźmińskiego.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *