Frma Sodexo Polska, zajmująca się kompleksową obsługą nieruchomości, podpisała kontrakt na obsługę techniczną (Facility Management) hotelu Hampton by Hilton Warszawa Mokotów. Dotychczas firma Sodexo dostarczała w Polsce usługi dla 18 hoteli.

Hampton by Hilton Warsaw Mokotow dysponuje 163 pokojami, restauracją, barem, trzema salami konferencyjnymi, centrum fitness i letnim tarasem, łącznie z 9,5 tys. m kw. powierzchni użytkowej (w tym 2,4 tys. w kondygnacji podziemnej). Sodexo Polska świadczy usługi na rzecz Hampton by Hilton Mokotów od 1 września. Kontrakt opiewa na dwa lata.
– Usługi świadczone przez nas na rzecz hoteli mają długą tradycję. Facility Management dla branży hotelowej to temat, który czynnie eksplorujemy w Polsce od wielu lat. Czerpiąc z doświadczeń uzyskanych w pracy w tych obiektach w Polsce jak i za granicą, możemy śmiało stwierdzić, że jesteśmy jedyną firmą, która oferuje tak kompleksowy zakres usług FM dla hoteli – twierdzi Norbert Ślusarczyk, segment director corporate hard FM Poland w Sodexo Polska. – Hotel powierzający nam obsługę techniczną ma gwarancję, że jego dostawca działa w oparciu globalne rozwiązania – standardy, procedury, najlepsze praktyki.Wyrazistym potwierdzeniem jakości świadczonych przez nas usług jest też bogaty katalog globalnych klientów w tej branży.
Grupa Sodexo zatrudnia 460 tys. pracowników w 72 krajach, dostarczając usługi w zakresie kompleksowej obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych (Sodexo Benefits and Rewards Services).
Dodaj komentarz