Facility Management Sodexo dla Hamptona by Hilton Mokotów

Frma Sodexo Polska, zajmująca się kompleksową obsługą nieruchomości, podpisała kontrakt na obsługę techniczną (Facility Management) hotelu Hampton by Hilton Warszawa Mokotów. Dotychczas firma Sodexo dostarczała w Polsce usługi dla 18 hoteli.

Hampton by Hilton Warsaw Mokotow dysponuje 163 pokojami, restauracją, barem, trzema salami konferencyjnymi, centrum fitness i letnim tarasem, łącznie z 9,5 tys. m kw. powierzchni użytkowej (w tym 2,4 tys. w kondygnacji podziemnej). Sodexo Polska świadczy usługi na rzecz Hampton by Hilton Mokotów od 1 września. Kontrakt opiewa na dwa lata.

Usługi świadczone przez nas na rzecz hoteli mają długą tradycję. Facility Management dla branży hotelowej to temat, który czynnie eksplorujemy w Polsce od wielu lat. Czerpiąc z doświadczeń uzyskanych w pracy w tych obiektach w Polsce jak i za granicą, możemy śmiało stwierdzić, że jesteśmy jedyną firmą, która oferuje tak kompleksowy zakres usług FM dla hoteli – twierdzi Norbert Ślusarczyk, segment director corporate hard FM Poland w Sodexo Polska. – Hotel powierzający nam obsługę techniczną ma gwarancję, że jego dostawca działa w oparciu globalne rozwiązania – standardy, procedury, najlepsze praktyki.Wyrazistym potwierdzeniem jakości świadczonych przez nas usług jest też bogaty katalog globalnych klientów w tej branży.

Grupa Sodexo zatrudnia 460 tys. pracowników w 72 krajach, dostarczając usługi w zakresie kompleksowej obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych (Sodexo Benefits and Rewards Services).


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *