Śniadania okiem dostawców

Nietypowe urozmaicenie typowych śniadań Bożena Sajnog, Fanex Stale śledzimy trendy związane z hotelarstwem, w szczególności te związane z serwowaniem gościom posiłków. Produkty na śniadania zamawia zazwyczaj szef kuchni hotelu, jego zastępca lub osoba przez niego upoważniona. Staramy się zatem wsłuchiwać w informacje od nich płynące. Oferta śniadaniowa w hotelach wymaga połączenia tradycyjnych potraw z nietypowymi propozycjami. Te drugie stanowią rodzaj wabika, który sprawia, że posiłek zostanie zapamiętany, a miejsce być może polecone znajomym. Tradycyjne potrawy są obowiązkowe, stanowią bowiem gwarancję, że każdy gość znajdzie wśród nich to, co lubi. Z drugiej strony, przebywając w hotelu podczas wyjazdu czy to turystycznego, czy służbowego, większość gości czuje się wyjątkowo, traktując tę sytuację jak rodzaj odpoczynku od codzienności. Śniadania klasyczne cieszą się niesłabnącą popularnością – a do nich niezbędny jest szeroki asortyment ketchupów, musztard i majonezów (również w wersji wegańskiej). Produkty te można zamawiać zarówno w małych saszetkach dla gości, jak i w dużych opakowaniach na potrzeby kuchni. Coraz popularniejsze stają się także poranne posiłki czerpiące z międzynarodowej kuchni, które są wyróżnikiem obiektów hotelowych, lub też serwowane tematycznie, tylko w określone dni tygodnia. Coraz częściej można spotkać takie wersje śniadań, jak orientalne. Do każdego z tych rodzajów śniadań niezbędne są uniwersalne dodatki warzywne oraz wyraziste przyprawy i marynaty. Warto też pamiętać o porannych posiłkach na słodko, które uwielbiane są przez sporą część gości hotelowych. Jogurty owocowe, pożywne ciasta, słodkie płatki – w tym przypadku można zaoferować gościom coś wyjątkowego, np. owocowe kulki żelowe, które są niebanalnym uzupełnieniem smakowo-dekoracyjnym posiłku lub napoju. Jedno urządzenie zamiast kilku Anna Pycińska, Rational Śniadania to istotny element i mogą one stanowić podstawę budowania przewagi konkurencyjnej w branży hotelarskiej. Kiedyś do przyrządzania przekąsek i gorących potraw potrzebne były liczne specjalistyczne sprzęty, takie jak grill, piekarnik, kuchenka, garnki czy patelnie. Teraz służy do tego jedno urządzenie konwekcyjno-parowe. Urządzenie konwekcyjno-parowe w hotelowej restauracji może zagwarantować elastyczność w tworzeniu śniadaniowego menu. Dzisiaj wystarczy tylko ono, aby po jednym załadunku podać bułki i croissanty prosto z pieca, przyrumieniony boczek, sprężyste kiełbaski czy jajecznicę niemalże prosto z patelni. W razie potrzeby poszczególne potrawy można w kilka minut uzupełnić. Oferowane dania bufetowe są tym samym zawsze świeże i tej samej dobrej, a przede wszystkim standardowej jakości, niezależnie od tego, kto pracuje w kuchni. Także z wykorzystaniem specjalistycznego wyposażenia dodatkowego można każdego ranka bez problemu rozpocząć produkcję – multibaker pozwala przyrządzić 80 jaj sadzonych w 90 sekund. Blachy do smażenia i pieczenia z powłoką umożliwiają chrupiące przyrumienienie boczku i kiełbasek, a [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *