Liderzy rynku o konferencji Hotel Trends Poland&CEE   KONFERENCJE "HOTELARZA"

W dniach 25-26 listopada we wnętrzach hotelu Sofitel Victoria w Warszawie odbędzie się VII edycja konferencji HT - Hotel Trends Poland&CEE, wyjątkowej imprezy gromadzącej w jednym miejscu wszystkich decydentów branży hotelowej w Polsce – właścicieli, inwestorów, managerów hoteli, prezesów i członków zarządów spółek hotelarskich, przedstawicieli globalnych i polskich sieci hotelarskich, firm deweloperskich, funduszy inwestycyjnych, a także architektów, projektantów oraz największych dostawców produktów i usług dla hotelarstwa.

Hotel Trends Poland & CEE to największe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej forum dla top managementu i doskonała okazja do spotkań i rozmów biznesowych na najwyższym poziomie. Podczas dwóch dni najbliższej edycji w dyskusjach panelowych, debatach i warsztatach weźmie udział kilkuset czołowych ekspertów hotelowych z kraju i zagranicy.

W tym roku dyskusje panelowe pierwszego dnia będą koncentrować się wokół zagadnień takich jak:

BITWA GIGANTÓW O GOŚCI I INWESTORÓW PRZEZ TWORZENIE NOWYCH MAREK. KTO BĘDZIE ZWYCIĘZCĄ I DLACZEGO – PANEL LIDERÓW RYNKU
Jeszcze 10 lat temu sieci hotelowe miały po kilka marek - teraz mają ich po kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt i co roku tworzą nowe: dla millenialsów, soft brandy, marki skupiające hotele niezależne, marki aparthotelowe itd. Po co? Czy w celu zaspokojenia coraz bardziej zróżnicowanych potrzeb gości? Przyciągnięcia inwestorów? A może osiągnięcia efektu skali i przeciwstawienia się z jednej strony OTA’s, a z drugiej rynkowi najmu krótkoterminowego mieszkań? Czy masowe tworzenie nowych marek nie rozmywa ich tożsamości?

PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA HOTELU – JAK ZROBIĆ TO NAJEFEKTYWNIEJ
Panel inwestorów, dyrektorów, architektów, przedstawicieli sieci i generalnych wykonawców, podczas którego poszukamy odpowiedzi na kluczowe pytania: jak właściwie zaplanować i przeprowadzić remont hotelu, z jakimi wyzwaniami mierzą się inwestorzy konwertujący funkcje istniejących budynków na hotele, czy też dostosowujący działające obiekty do wymagań sieciowych. Dowiemy się, jak prace remontowe odbijają się na wynikach, co w procesie jest najbardziej kosztochłonne oraz na które elementy zwracać szczególną uwagę, a także co może najbardziej zaskoczyć w trakcie prac.

JAK GENEROWAĆ WYSOKI ZYSK HOTELU PRZY DRAMATYCZNIE ROSNĄCYCH KOSZTACH OPERACYJNYCH?
Prowadzenie działalności hotelarskiej jest coraz trudniejsze – na rynku pojawia się coraz więcej obiektów, rosną koszty budowy, ale i późniejsze koszty pracy czy mediów, natomiast wzrost średniej ceny pokoi nie nadąża za kosztami. Jak generować zadowalający zysk w tej rzeczywistości. Gdzie szukać oszczędności, w jaki sposób monetyzować każdy metr powierzchni hotelowej?

ROZWÓJ RYNKU APARTHOTELI W POLSCE
Na polski rynek hotelowy coraz dynamiczniej wchodzą aparthotele - także te działające pod międzynarodowymi markami. Skąd ta popularność? Są odpowiedzią na rosnącą pozycję serwisów typu Airbnb, rozpoznanie nowych potrzeb współczesnych gości, czy też generalną zmianą oferty usług hotelarskich?

PRAWNE ASPEKTY UMOWY FRANCZYZOWEJ
Doświadczeni operatorzy, mecenasi i przedstawiciele wiodących sieci dyskutować będą o tym, na co zwracać szczególną uwagę podpisując umowę franczyzową, na jakie odstępstwa sieci mogą przystać, a jakie zapisy są absolutnie niezmienne.

Pierwszy dzień wydarzenia zakończy się wieczorną galą, na której ogłoszeni zostaną zwycięzcy najbardziej prestiżowego konkursu w polskiej branży hotelarskiej - Hotelarz Roku 2019 - w kategoriach:

  • Dyrektor Generalny Hotelu Sieciowego
  • Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego
  • Dyrektor Sprzedaży i/lub Marketingu
  •  Revenue Manager Roku
  • Hotelarz do 35. roku życia

Drugiego dnia uczestnicy będą mogli wybierać spośród trzech modułów tematycznych poświęconych inwestycjom w hotelarstwie, optymalizacji kosztów, oraz barierom w działalności hotelarskiej.

Szczegóły dotyczące konferencji dostępne są na stronie www.hotel-trends.pl, lub pod numerami telefonu 22 333 88 10, 509 416 935

Liderzy rynku o konferencji Hotel Trends Poland&CEE

- W mojej ocenie jest to najlepsza konferencja, która jest realizowana w Polsce.

Ireneusz Węgłowski, Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, Wiceprezes Zarządu ORBIS SA


- To jest miejsce, gdzie trzeba być. Spotykamy tu bardzo wielu ludzi, którzy mają dużo do powiedzenia na temat hotelarstwa.

Ghorghe Marian Cristescu, Przewodniczący Społecznej Rady Turystyki przy MSiT, Prezes Zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego

- Uważam, że każdy hotelarz powinien uczestniczyć w tym wydarzeniu, bo jest to największa konferencja branżowa w Polsce. Z roku na rok rozwija się, pojawia się na niej coraz więcej interesujących tematów.

Jan Wróblewski, Współwłaściciel Zdrojowa Invest & Hotels

- Konferencja Hotel Trends jest miejscem spotkań i platformą wymiany doświadczeń dla szeroko rozumianej branży „hospitality”. -

Andrzej Wójcik, Prezes Zarządu, Satoria Group SA

- Hotel Trends idealnie czuje puls naszej branży, zarówno ten inwestycyjny, jak i operacyjny. -


Janusz Mitulski, Starszy Dyrektor ds. rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkowo - Wschodnią

- Co roku na bardzo wysokim poziomie. -

Małgorzata Morek, Dyrektor ds. Rozwoju Hilton na Polskę i Europę Wschodnią

- To, co bez wątpienia wyróżnia tę konferencję, to przede wszystkim obecność najważniejszych osób kreujących rynek hotelarski nie tylko w Polsce, ale w całej Europie. -

Łukasz Płoszyński, Wiceprezes Zarządu, Focus Hotels

- Konferencja Hotel Trends Poland & CEE to niewątpliwie jedno z najważniejszych jeśli nie najważniejsze, cykliczne wydarzenie w branży hotelarskiej. -

Radosław Altheim, Dyrektor Zarządzający, Q Hotel

Organizatorem konferencji Hotel Trends Poland & CEE jest wydawca magazynu „Hotelarz”, a patronem merytorycznym firma doradcza CBRE.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *