30 nowych hoteli do 2015 roku – amerykańska marka hoteli Hyatt zamierza potroić liczbę swoich nieruchomości w rejonie Zatoki Perskiej i subkontynencie indyjskim.

Podczas gdy popyt i przychody z jednego pokoju spadają średnio o 20 procent firma nadal jest dobrze znana na Bliskim Wschodzie i nie zamierza wstrzymywać nowych inwestycji. "Podobnie jak wszystkie inne firmy, przechodzimy przez cykliczne zmiany na rynku ale generalnie wiedzie nam się bardzo dobrze i oczekujemy lepszych wyników już pod koniec tego roku i na początku przyszłego" – powiedział Peter Fulton, dyrektor zarządzający sieci Hyatt. Nie oznacza to koniecznie, że popyt wzrośnie do dawnego poziomu - wzrost wyników przewidywany jest dzięki nowym inwestycjom. Jeszcze w tym roku otwarte zostaną dwa hotele: za 3 miesiące pierwszych gości przyjmie Park Hyatt Jeddah w Arabii Saudyjskiej, a jeszcze przed nim otwarty zostanie Grand Hyatt Doha w Katarze. W przeciągu następnych dwóch lat powstaną dwa kolejne hotele w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, jeden z nich powstanie w Abu Zabi. Dodatkowo firma zaplanowała nowe inwestycje w Indiach: "Indie są bardzo chłonnym rynkiem - więcej hoteli jest na Manhattanie niż w całych Indiach, dlatego tak warto jest inwestować w tym kraju" - powiedział Fulton. W chwili obecnej firma posiada dwa hotele w Bombaju, kolejne dwa powstaną w przeciągu najbliższych pięciu lat. W całym kraju w tym samym okresie planowane jest otworzenie ośmiu nieruchomości należących do sieci.

Źródło: własne

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *