Pierwsza odsłona Local Days by Mercure w Mercure Gdynia Centrum

W hotelu Mercure Gdynia Centrum odbyła się pierwsza odsłona Local Days by Mercure. Będące częścią kampanii #DiscoverLocal wydarzenie miało na celu pokazanie, jak marka hotelowa promuje lokalną kulturę, tradycję i smaki.

Pokaz Ismeny Warszawskiej. fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

#DiscoverLocal i realizowane w ramach tego projektu Local Days by Mercure Gdynia Centrum są okazją do podkreślenia powiązań hoteli Mercure z lokalnością i tradycjami miejsc, w których znajdują się obiekty tej marki. Goście mogą doświadczyć jak marka Mercure poprzez design, kuchnię i współpracę z artystami jest oknem na lokalną kulturę.  Wśród przygotowanych atrakcji znalazły się pokazy młodych trójmiejskich projektantów: Karoliny Kalskiej, Ismeny Warszawskiej i Michała Starosta, koncert duetu Afrocake, który nawiązuje do lokalności, piękna i przywiązania do tradycji miejsca, można też było spróbować przygotowanych przez hotel i restaurację Winestone dań, wśród których znalazły się potrawy nawiązujące do regionu, m.in. tatar z dorsza czy tarar z łososia bałtyckiego oraz różnego rodzaju potrawy wędzone.

Pokaz Karoliny Kalskiej fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Podczas wydarzenia prezentowały się lokalne firmy i artyści-rzemieślnicy: manufaktura mebli TAMO, producent sygnowanej oczkiem bursztynu galanterii skórzanej – firma BATYCKI, tworząca biżuterię Anja Coraletti, produkująca ręcznie muchy i poszetki Edyta Kleist, a także sopocka pracownia torebek Mia Mia oraz producent ceramiki – Andrea Świetlicki. Spotkanie poprowadzili dziennikarz i prezenter telewizyjny Mateusz Szymkowiak, a wśród gości obecne były m.in. Katarzyna Figura i Reni Jusis.

fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Hotel Mercure Gdynia Centrum od lat wpisuje się w modernistyczny krajobraz Gdyni i od zawsze obecny jest we wszelkich odbywających się w mieście wydarzeniach. Lokalność pojawia się również w stylistyce hotelu. Nazwy sal konferencyjnych nawiązując do klasyfikacji jachtów, pokoje charakteryzują się akcentami morskimi, a elementy wyposażenia lobby przenoszą odwiedzających wprost do portu i stoczni. Jest to także miejsce kojarzące się z Festiwalem Polskich Filmów Fabularnych, a korytarze hotelu są pełne kadrów z filmów.

Koncert Afrocake, fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *