Jak wynika z raportu amerykańskiej firmy iPerception użytkownicy witryn hotelarskich mają poważne problemy z dokonaniem rezerwacji on-line.

Jednej osobie na dwie nie udaję się to, szczególnie w przypadku kiedy odwiedza daną stronę pierwszy raz. iPerceptions Inc - dostawca internetowy skoncentrowany na analizach konsumenckich zaalarmował w swoim ostatnim raporcie za pierwszy kwartał 2009 roku, że opinie użytkowników portali rezerwacyjnych są złe. Na co przede wszystkim narzekają internauci? Głównym powodem jest nieczytelna nawigacja na stronach, która nie daje jasnych wytycznych co po kolei powinien zrobić użytkownik, aby wypełnić formularz rezerwacyjny a także niepełne informacje podawane na portalach które zazwyczaj są po prostu marketingowymi sztuczkami mającymi skłonić do zakupu oferty promocyjnej. Częstym powodem zgłaszanym jako niesprzyjający rezerwacji była też nieodpowiednia grafika dobrana na stronę – zbyt jaskrawa kolorystyka, zbyt mała czcionka, zawieszające się serwery, reklamy pojawiające się znienacka a także brak realnych i dokładnych zdjęć obiektu. Jak doniosły to problem mówią statystyki – pod koniec tego roku 45% wszystkich rezerwacji będzie dokonywanych przez Internet, co w obliczu kryzysu ekonomicznego i walki o każdego klienta zmusza do jak najszybszego przystosowania stron do potrzeb każdego klienta.

Źródło: własne

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *