Nowe marki debiutują w Warszawie: hybrydowa Meininger

Niemiecka sieć Meininger podpisała umowę na zagospodarowanie przebudowywanej nieruchomości w Warszawie, w której planuje otworzyć do końca 2022 r. pierwszy w Polsce obiekt pod tą hotelowo-hostelową marką. Znajdzie się w nim 151 pokoi hotelowych i hostelowych z 456 miejscami noclegowymi.



Grupa Meininger prowadzi obiekty według koncepcji hybrydowej, będącej połączeniem hoteli ekonomicznych i hosteli. Obiekty oferują elastyczną strukturę pokoi z klasycznymi dwuosobowymi pokojami hotelowymi, prywatnymi pokojami wieloosobowymi, a także łóżkami we wspólnych salach. Pierwszy obiekt Meininger otwarty został w 1999 r. w Belinie przy ul. Meininger. Obecnie działa ich 28 w dziewięciu krajach, a w przygotowaniu jest kolejnych 16. Zlokalizowane są w ścisłych centrach miast lub przy lotniskach i dworcach. W roku budżetowym 2018/2019 grupa odnotowała obłożenie pokoi na poziomie 90 proc. – Warszawski hotel będzie zapewniał odwiedzającym styl i komfort znany z Meininger, w tym: lobby, recepcję, kuchnię dla gości, bar, salon, strefę gier i strefę śniadaniową, a także przechowalnię bagażu i pięć miejsc parkingowych. Nasi goście mogą oczekiwać też przestronnej przestrzeni wspólnej do integracji i spędzania czasu, jak również wyjątkowego w branży, naszego konceptu różnorodności pokoi – mówi Doros Theodorou, dyrektor handlowy Meininger Hotels. Jak tłumaczy Hannes Spanring, dyrektor generalny Meininger Hotels, Polska została wybrana jako kolejny kraj, w którym sieć chce zaistnieć, ponieważ jest „wspaniale rozwijającym się rynkiem”. – Warszawa staje się topowym adresem na mapie Europy. Od 2013 r. w Warszawie wybudowano 26 nowych obiektów hotelowych, jednak rynek wciąż zdominowany jest przez hotele klasy średniej i obiekty o podwyższonym standardzie. Segmenty budżetowy i ekonomiczny posiadają duży potencjał rozwojowy, szczególnie jeśli chodzi o obiekty spełniające międzynarodowe standardy jakości. Liczymy, że nasza unikatowa koncepcja hoteli hybrydowych, łączących obsługę i komfort międzynarodowych hoteli ekonomicznych z wyjątkowym wyposażeniem i elastyczną strukturą pokoi w hostelach, pozwoli nam na osiągnięcie pozycji lidera rynku w tym segmencie w Polsce.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *