Wybrano szefów powstających kompleksów

Courtyard by Marriott
– Moxy w Szczecinie…

Courtyard by Marriott, a Marlena Szczecińska kapitana hotelu Moxy w powstającym w Szczecinie 255-pokojowym kompleksie hotelowym, który otwarty ma być wiosną przyszłego roku. Powstaje on w wyniku przebudowy i rozbudowy dawnego domu towarowego Posejdon przy Bramie Portowej. Maciej Knyrek został powołany także na członka zarządu spółki Legendhotels Posejdon, operatora obu hoteli. Z hotelarstwem związany jest od 1992 r. Karierę rozpoczynał w hotelu Radisson SAS w Szczecinie, gdzie pracował osiem lat, dochodząc do stanowiska kierownika recepcji. W 2000 r. rozpoczął pracę w zespole przygotowującym otwarcie hotelu Holiday Inn we Wrocławiu jako resident manager, a po roku został dyrektorem generalnym. W 2009 r. odpowiadał za zmianę marki hotelu z Holiday Inn na Scandic. W 2014 r. podjął się współpracy z inwestorem przy budowie 60-pokojowego hotelu marki Best Western Plus w Brzegu. W 2015 r. objął stanowisko dyrektora generalnego powstającego we Wrocławiu, pierwszego w Polsce hotelu pod marką AC Hotel by Marriott. W 2017 r. został też dyrektorem regionalnym IGHP na Dolny Śląsk. Ostatnio z ramienia firmy Hotel Professionals Management Group, przygotowywał do otwarcia aparthotel Molo Park w Mielnie. Od kilku lat jest ekspertem Akademii Hotelarza. Marlena Szczecińska ostatnio wprowadzała na rynek i zarządzała hotelem Hampton by Hilton Poznań Stare Miasto. Wcześniej przez pięć lat zarządzała Hamptonem by Hilton Świnoujście, zostając najmłodszym dyrektorem Hamptona w Europie. Przez trzy lata związana była z hotelem Focus w Szczecinie – najpierw jako specjalista ds. sprzedaży, a potem jako kierownik sprzedaży. Pracowała też w hotelach m.in. na Rodos, Wyspach Kanaryjskich oraz w Dublinie. Inwestorem dwumarkowego kompleksu, w którym znajdzie się też część biurowa, jest spółka Porto należąca do Calbudu – jednej z największych firm budowlanych na Pomorzu Zachodnim. Operatorem została firma Legend Hotels, prowadząca obiekty w Polsce (Sound Garden w Warszawie i Marriott w Sopocie) oraz krajach bałtyckich.

…i Crowne Plaza – Holiday
Inn Express w Warszawie

Marcin Szymfel, ostatnio zastępca dyrektora generalnego warszawskiego hotelu Intercontinental, został dyrektorem generalnym powstającego w inwestycji The Warsaw Hub dwumarkowego kompleksu z pierwszym w Polsce hotelem pod marką Crowne Plaza i Holiday Inn Express. Z branżą hotelarską związany jest od połowy lat 90. Zaczynał w dziale konferencji i bankietów hotelu Marriott Warszawa. W 1998 r. trafił do hotelu Bristol na stanowisko reservation coordinator, a w 2001 r. objął tam funkcję dyrektora ds. revenue managementu. W 2005 r. przeszedł do hotelu Intercontinental Warszawa na stanowisko dyrektora ds. revenue, a w 2010 r. awansował na dyrektora ds. sprzedaży i marketingu, łącząc w ostatnich latach tę funkcję z obowiązkami zastępcy dyrektora hotelu. W 2010 r. został doktorem ekonomii na SGH. Powstający na bliskiej Woli kompleks Crowne Plaza – Holiday Inn Express ruszyć ma wiosną przyszłego roku, a zarządzać nim będzie sieć IHG. Zaoferuje 430 pokoi (212 w Crowne Plaza i 218 w Holiday Inn Express). Właścicielem całej inwestycji wraz dwoma biurowcami, które połączone będą z budynkiem hotelowym pięciokondygnacyjną podstawą, jest firma Ghelamco.

Radisson Blu Resort
Świnoujście z nowym
dyrektorem

Bartosz Piechowiak, do tej pory pełniący funkcję zastępcy dyrektora generalnego hotelu Radisson Blu Resort w Świnoujściu, którego operatorem jest Zdrojowa Hotels, awansował na stanowisko dyrektora. Do sieci Radisson Hotels dołączył w 2013 r. jako duty manager w Radisson Blu Hotel Dublin Airport. Następnie jako operations manager pracował w Radisson Blu Hotel & SPA Limerick oraz w siostrzanej marce Park Inn by Radisson, Shannon Airport. Na początku tego roku dołączył do zespołu Radisson Blu w Świnoujściu. Wcześniej przez blisko 10 lat pracował gastronomii hotelowej w Grecji, USA i Irlandii. – Od momentu, w którym zdecydowałem się kontynuować karierę jako hotelarz, moim głównym celem była praca w silnej, uznanej, międzynarodowej grupie hotelarskiej – mówi Bartosz Piechowiak. – Rozwijałem się, postępując zgodnie z najlepszymi praktykami dostarczonymi przez grupę – filozofią „Yes I Can!” oraz filozofią firmy „Every Moment Matters”. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. W Irlandii oprócz zdobywania doświadczenia zawodowego kształcił się w IBAT Collage Dublin na kierunku Event Management.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *