Nowy dyrektor Norweskiej Doliny w Szklarskiej Porębie   PERSONALIA

Piotr Kubiński został dyrektorem generalnym kompleksu Norweska Dolina w Szklarskiej Porębie. Zastąpił na tym stanowisku Marzenę Mielczarek, kierującą obiektem od 2017 roku.

Kubiński posiada 20 letnie doświadczenie na stanowiskach zarządczych w hotelach z całej Polski. W przeszłości zarządzał m.in. hotelami i obiektami: Warszawskim, Prezydent w Krynicy, Baltic Cliff w Niechorzu, Przylądek Rosevia, Masuria w Worlinach, Król Kazimierz, a przez ostatni rok Rezydencją Dwór Polski w Bełchatowie.

Norweska Dolina to otwarty w grudniu 2016 roku kompleks dziewięciu willi nawiązujących do historii Doliny Siedmiu Domów – części Szklarskiej Poręby zamieszkałej w XIX i w pierwszej połowie XX wieku przez wybitnych artystów i uczonych (m.in. Gerharda Hauptmanna, laureata literackiej Nagrody Nobla z 1912 r.). Nazwy budynków Heddal, Hegge, Oye, Urnes, Torpo, Kvernes, Rodven, Garmo, Borgund pochodzą od norweskich miejscowości, w których zachowały się oryginalne kościoły klepkowe z epoki średniowiecza. Kompleks dysponuje łącznie 100 apartamentami i może przyjąć do 500 osób.

Inwestorem jest rodzinna firma deweloperska Piąta Pora Roku, która skomercjalizowała obiekt w formule condo. Za zarządzanie apartamentami odpowiedzialna jest spółka Aparting.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

50 komentarzy do “Nowy dyrektor Norweskiej Doliny w Szklarskiej Porębie

  1. Śmiech na sali . pani Marzena M została wyrzucona w grudniu 2018 😉 . A dzięki pracy tego pana ciągu 2 tygodni zwalnia się połowa gastronomi . #gopiter

    • W moim byłym miejscu pracy, byłym ponieważ nie ma w nim już Pana Piotra szło wszystko tak jak należy, dyrektor poprawił sytuację w wielu aspektach obiektu, ruszył rzeczy które nie były ruszane przez poprzedników od wielu lat. W dodatku jest to miły i pomocny człowiek, zawsze pomoże człowiekowi w potrzebie, nie wiem skąd sobie wyssaliście tak zdezelowaną opinię. Nie pozdrawiam 😉

    • Niektórzy nie bardzo rozumieją znaczenie słów : „profesjonalizm”, „wysoki poziom”, „kultura osobista”. Trudno jest im zaakceptować to, że pojawią się ktoś, kto pracuje całym sobą i tego samego wymaga od osób, z którymi pracuje. Pan Kubiński nie jeden obiekt wyprowadził na tzw. „prostą” i należą mu się słowa uznania za jego serce do hotelarstwa.

      • Mój kolega po objęciu stanowiska dyrektora jednego z hoteli w Berlinie zwolnił 60% całej załogi, nie tylko z gastronomii. Nierobom, nieukom, złodziejom powiedział dość. Właściciel dał mu wolną rękę i rok czasu na załatwienie większości pilnych spraw, bo nie wszystko da się w rok załatwić i po roku zyski hotelu wzrosły o 20% i nadal rosną.
        Panie Piotrze obserwuję Pana poczynania na przestrzeni ostatnich lat i wierzę w kolejny sukces. Ujadający pracownik który odszedł, został zwolniony lub gonią go do roboty nie jest w stanie odwrócić pewnych procesów. Rozumiem braki kadrowe w całym kraju, ale nie dajmy się zwariować. Pracujmy wszyscy uczciwie, pokazując co potrafimy, a później stawiajmy warunki – to proponuję tym malkontentom od narzekania i uskarżania się, negatywne wpisy nie zmienia waszego nędznego żywota. Amen 😉

    • Pan Piotr to człowiek pełen klasy i dobrego wychowania.
      Profesjonalizm oraz ogromne doświadczenie tego człowieka miałem przyjemność poznać na nie jednym spotkaniu biznesowym organizowanym w hotelach którymi Pan Piotr zarządzał.
      Czytając niektóre komentarze ludzi jestem w ciężkim szoku że w dzisiejszych czasami mamy do czynienia nadal z taką HOŁOTĄ brak słów…
      Panie Piotrze proszę nie przejmować się komentarzami ludzi którzy wykazują tak niski poziom że żeby Pan zniżył się do tego poziomu musiał by Pan zejść do piwnicy i położyć się na podłodze, zawiść ludzka nie zna granic. To że jest Pan na odpowiednim stanowisku udowodnił Pan nie na jednym obiekcie.
      Myślę że Pana czyny mówią same za siebie innymi słowy tak trzymać!

    • Jakie to piękne. Pan P.K jedyne co robi najlepiej to rujnuje życie pracownikom. Jest bezczelny, arogancki i zbyt roszczeniowy. Nie wie czym jest szacunek do drugiego człowieka. Wiadomo już czemu jego okres pracy w każdym z hoteli był tak krótki. Nawet przełożeni się go pozbywali hehe
      No ale czego się spodziewać po zadufanej w sobie ciotce…

  2. Dlaczego Serwis nie usuwa takich komentarzy i pozwala na obrazanie innych ludzi ?

    Dz.U.1997.78.483 – Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.
    Art. 30. Zasada ochrony godności człowieka:

    Przyrodzona i niezbywalna godność człowieka stanowi źródło wolności i praw człowieka i obywatela. Jest ona nienaruszalna, a jej poszanowanie i ochrona jest obowiązkiem władz publicznych.

    • Byliśmy w wielu obiektach które przejął pan Piotr „GO PITER”. Byliśmy z cała rodzina przed i po. Zawsze rewolucja na 100%. Oczywiście 100% pozytywnie. Jedzenie za każdym razem lepsze niż za poprzednich detektorów. W poprzednich obiektach był problem z rezerwacja miejsca na dany termin gdy chcieliśmy pojechać. Ale Pan Piotr złoty, rodzinny człowiek zawsze znalazł rozwiązanie byśmy byli zadowoleni. Podejrzewam iż osoby które tam pracują przerosły obowiązki które miały podnieść standard obiektu. Popatrzmy jak sam fanpage zachęca by przybyć do tego pięknego miejsca. Na poziomo jest to iż Pan detektor jest sam Panem domu obiektu. Podejdzie, porozmawia, zapyta jak dzień i czy wszystko okej. Żądło to się zdarza. Jeden z niewielu pozytywnych nie nadętych dyrektorów. Panie Piotrze trzymamy kciuki z całą rodzina i będziemy na ferie u Pana 🙂👏

      • Panie Piotrze proszę się nie przejmować głupimi komentarzami są płytkie jak ludzie którzy ich piszą.Znamy wartość Pana jako Dyrektora Hotelu np Masuria w Worlinach organizował Pan wesele naszej córki.Byl to poziom w skali światowej który zapamiętamy jako cała rodzina i goście do końca życia.A mamy obraz co się dzieje teraz jak pana nie ma poziom spadł w skali 1-5 do 2 oceniając czystości na zewnątrz organizacje w hotelu oraz jedzenie jest na poziomie motelu lub noclegowni ,i potwierdzi to wiele osób które bywaly podczas Pana obecności i którzy byli po niej.Ludzie którzy cenią klasę i poziom do cenią Pana prace poświęcenie oraz profesjonalizm.My życzymy Panu sukcesu i zwycięstwa z ludźmi prostymi którzy nie akceptują zmian i nie umieją się przyznać ze są słabi w tym co robią.Jedyna ich odpowiedzią nie jest praca i udowodnienie Panu jako Dyrektorowi ze się nadają na swoje stanowisko tylko oczernianie i krytyka która nie ma podstaw. Pozdrawiamy i do zobaczenia ….

      • Potwierdzam, bywalismy w różnych obiektach całymi rodzinami z przyjaciółmi i zawsze było super .
        KLASA ŚWIATOWA 👍
        Dziwne że administrator nie umowa wpisów takich podejrzanych typów.
        Pozdrawiam

  3. Życzę udanej pracy! Byłem już w hotelu który prowadził Pan Piotr i wszystko na najwyższym poziomie. Pozdrawiam

      • Piotr Kubiński to człowiek z pasją. Praca z Piotrem to spore wyzwanie, ale tylko dlatego że jest to człowiek wymagający i znający się na hotelarstwie. Nie toleruje lenistwa i słabej jakości, stąd zapewnię negatywne komentarze. Współpraca z tym człowiekim bardzo dużo mnie nauczyła i zmieniła pogląd na wiele rzeczy w hotelarstwie.

  4. Miałem okazję pracować z Panem Piotrem > tylko lenie mogą narzekać > lepiej spójrzcie na swoje dotychczasowe opinie o gastro. śmiech a nie serwis.

  5. Pracowałem z Panem Piotrem w Rezydencji Dwór Polski w Bełchatowie i mam o jego osobie same superlatywy. Praca z tym człowiekiem była czystą przyjemnością i z miłą chęcią przychodziło się do pracy

  6. Byłem w 2 różnych hotelach. Krynica i Mazury. Standardy wprowadzane przez Piotra, są na bardzo wysokim poziomie. Zatem miejsca, którymi zarządza zawsze zyskują nowy sznyt. Do tego zawsze nietuzinkowe pomysły jak np. kino letnie…
    Do Szklarskiej wybieram się na wiosnę.

    • Miałam okazję poznać Pana Dyrektora i być w dwóch obiektach przez niego prowadzonych. Opinie które tu czytam są nie adekwatne do poziomu jaki Pan Dyrektor wprowadza w obiektach którymi zarządza. Szczerze polecam nie czytać tych obelg i sugeruje żeby ich zaprzestać. Osoba która to pisze, nie zasługuje na żadną uwagę. Z czystym sumieniem mogę napisać że Pan Dyrektor Piotr, jest najlepszym co mogło się przytrafić każdemu z obiektów hotelowych, którymi zarządza. Proszę się o tym przekonać a nie wypisywać bzdury

  7. Wspaniały, uczciwy czlowiek, odpowiedzialny, godny polecenia, wspolpraca z Tą osobą byla idealna, przebiegala bez zastrzeżeń, gdyby byla mozliwosc trwała by do teraz.

    • Tu Cię boli gościu. Typowy PiSowiec geje , Żydzi , lewacy do gazu, najlepiej odebrać ten hotel właścicielom i oddać nierobom takim ja Ty 😂😂😂. Po co tam pracuszesz , nastukaj dzieciaków i żyj jak reszta roszczeniowych niedouczonych tłukow 😂

  8. Negatywny wpis oznacza znalezienie problemu przez Pana Dyrektora tam gdzie jest.
    Pan Piotr z swoim profesjonalizmem jest zawsze właściwym antidotum. Wspołpracownicy moga tylko skorzystać na wiedzy i doświadczeniu Dyrektora. O ile tylko zechcą.
    Powodzenia w nowym miejscu pracy. Życzę też samych życzliwych ludzi wokół siebie

  9. Gratuluję hotelowi takiego dyrektora. Profesjonalizm, rzetelność i najwyższy poziom, nigdy we współpracy nie zawiódł mojego zaufania, zawsze sprostał wszystkim wymaganiom, a nie było łatwo. Życzę Panu powodzenia i przyjaznych pracowitych ludzi do współpracy!

    • KLASA SWIATOWA – zawsze to przychodzi mi na mysl kiedy wspomnę o Panu Piotrze!

      Nic ani nikt lepszy nie mogl sie przytarafic właścicielom obecnego obiektu! Trzymajcie go rekami i nogami!

      Tam gdzie pojawia sie Pan Piotr tam jest 100% skuteczności, zaangazowania oraz poprawy jakości danego obiektu.

      Pod okiem Pana Piotra było organizowane nasze wesele i mysle, ze gdyby nie zmiana 'starego’ Dyrektora obiektu na wlasnie wspomnianego wyżej Pana bylaby to absolutna porażka, nasz dzien byl przepiekny – wszystko dopiete na ostatni guzik (dzieki Panu)! – KLASA ŚWIATOWA !!!
      Dlugi czas od naszego wesela nie mielismy okazji aby zrealizowac voucher na rocznicowy weekend w obiekcie na Mazurach (ktory dostalismy w prezencie od Dyrektora), niestety spotkał nas ogromny zawód. Zmiana Dyrektora hotelu na obecnego to duzy minus dla hotelu… Mamy porównanie z czasow Pana Piotra i obecnych i jeszcze sprzed czasow Pana Piotra… Przed i po totalna porażka…
      Wszystko brudne, zaniedbane, restauracja blaga o dobrych sprztaczy i kelnerów – obie obecne grupy nie sa przeszkolone w podstawach jakie je obowiazuja – KATASTROFA, widac jak bardzo brakuje tam takiej osoby jak Pan Kubinski!!!

      Nie wiem skad te negatywne opinie… Ale zawsze jest wylewane wiadro pomyj na glowe czlowiekowi, ktory dostrzeze nieprawidłowości i zwalczy je.

      WŁAŚCIWA OSOBA NA WLASCIWYM MIEJSCU !!

      Zal, ze takich osob jest tak malo !

  10. Super miejsce, oferujące dużo atrakcji oraz pięknych widoków.
    Nawet jest podziemny parking oraz strefa rozrywki.
    Apartament czysty, dobrze urządzony i wyposażony. Dużym plusem było żelazko oraz deska do prasowania.
    Sypialna jak „marzenie.” Kuchnia w pełni wyposażona.
    Personel nieco odbiega od profesjonalizmu (szczególnie jedna Pani), ale mam nadzieję, iż Dyrekcja poradzi sobie z tym problemem.
    Basen i strefa SPA, dopełnienie przyjemności przebywania w tym Hotelu. Bardzo dziękuję Dyrekcji za umożliwienie tak pięknego wypoczynku, z niecierpliwością czekam na następne wolne dni, by znowu móc cieszyć się wypoczynkiem w Waszym Hotelu.

    • Wspaniały człowiek i pracodawca, można się od niego wiele nauczyć jeśli tylko chce się pracować. Prace z Panem Piotrem wspominam bardzo miło oby więcej takich ludzi 🙂

  11. Współpracowałam z Panem Piotrem Kubińskim ,kiedy był dyr hotelu Prezydent w Krynicy . To najbardziej zaangażowany i skuteczny dyr z jakim miałam okazję pracować . Pełny profesjonalizm i kreatywność w największym tych słów znaczeniu !!!

  12. Pan Dyrektor od lat związany z hotelarstwem, z bogatym bagażem doświadczeń i sukcesów. Pełen profesjonalizm i gwarancja wysokiego poziomu świadczonych usług. Gratuluje wyboru – obiekt zyskał zaangażowanego na 100% Dyrektora. Panie Piotrze – powodzenia!

  13. Panie Dyrektorze, życzę powodzenia. Jestem pewien, że tak jak w poprzednich miejscach pracy odniesie Pan tu sukces. Ludzi najlepiej oceniać po czynach. Za chwilę ci, którzy nie mogą pogodzić się zmianą, przekonają się, że warto było na Pana postawić!

  14. Gratulacje!
    GOpiter to pewnie jakis byly pracownik, ktory odwazny jest tylko „w internetach”. You better go home.

  15. Powodzenia Panie Piotrze i trzymam kciuki za równie spektakularne sukcesy co w innych hotelach. Na pewno wkrótce odwiedzimy Pana w Norweskiej Dolinie.

    • Na Google obsługa nie ma dobrych opini, pozostałe portale też nieciekawie, może to jest powodem wzięcia do galopu załogi. Nie wszystkim się to może podobać, ale jak ktoś nie lubi pracować, podnosić standardów to zawsze można do państwowej roboty lub do Banasia do hotelu pójść do roboty 😂.

  16. Miałam możliwość współpracy z Panem Piotrem już w kilku obiektach. I muszę mu przyznać w każdej dziedzinie profesjonalizm!

  17. Panie Piotrze,
    Personelu Norweskiej Doliny,
    Macie wielkie szczęście, że ten człowiek jest z Wami. Byliśmy z rodziną i dziećmi w każdym z hoteli, którymi zarządzał Pan Piotr. Wszystko będzie inne, niż było do tej pory… Tak zawsze i w każdym miejscu jest, w którym jest Pan Piotr. Zawsze na lepsze dla gości każdego z hoteli. Na pewno będzie wszystko inaczej, niż do tej pory. Jednak po pewnym czasie, każdy z Personelu przyzna rację. Zapewniamy, że dopnie swojego. Jest bardzo stanowczym człowiekiem. Jeżeli już podejmuje się odpowiedniego wyzwania, to nie podaruje bylejakości…. Takie są obecne opinie w Internecie, a to bardzo smutne w przypadku tak pięknego obiektu. Radzimy zaufać i dążyć w kierunku, jaki określa Pan Piotr.

    • Pan Piotr to profesjonalista pełen pasji. Życzę wszysktim oboektom w Polsce tsk zaangazowanego Dyrektora. Panie Piotrze! Trzymam kciuki! Proszę nie przejmować negatywnym komentarzami. Dużo w nas jest nienawiść a mało kultury osobistej.

  18. Piotr bardzo profesjonalny jeżeli zmienia zespół to znaczy ze coś było nie tak o czym świadczą negatywne komentarze rozżalonych i zawistnych ludzi trzymam kciuki za porządki to zawsze ciężka praca

  19. Gratulacje Panie Piotrze,
    Proszę działać i nie oglądać się na zawistnych pracowników, którym ogólnie wszystko będzie przeszkadzać.
    Dokonał Pan już nie jedną zmianę, jak również odsłonę produktu w wyższej jakości.
    Proszę działać. Będziemy z rodzinom i porównamy świadczone usługi.
    Znamy Norweska Dolinę jeszcze z zeszłego roku. Będzie nam łatwiej ocenić zmiany 🙂

  20. Norweska Dolina,

    Cudowne miejsce, wspaniały pomysł na produkt, jakiego nie ma w Polsce.
    Gorzej z jedzeniem i serwisem…., ale ufamy i jesteśmy przekonani o zmianie, jakie nastąpią w bardzo szybkim czasie. Pan Piotr jest bardzo specyficzny i posiada osobowość, jakich mało w tej branży. Nie wszyscy lubią zmiany…. Nie każdy będzie zgadzał się z nimi. Takiego wizjonera w dzisiejszych czasach, jakim jest ten człowiek, to mało… Mamy porównanie z Rosevia Resort, co zrobił i jakiej jakości był produkt. Wielka szkoda, że użyłam słowa w „przeszłości”. Po odejściu Pana Piotra, to już nie ta sama usługa. Serwis zawsze był na najwyższym poziomie, a atrakcje dla każdego z gości w resorcie były zawsze atrakcyjne i urozmaicone. Nigdy się nie nudziliśmy z dziećmi. Bywaliśmy w Rozewiu kilka razy za czasów, kiedy Pan Piotr był generalnym dyrektorem. Byliśmy w tym roku w lecie, by spędzić wspaniały czas. Oj…., to zdecydowanie nie ten sam produkt, jaki był za czasów Pana Piotra Kubińskiego. Zdecydowanie powiemy: „nigdy więcej” w Rozewiu przy obecnych rządach… Wszystko jest nie takie…, byle jakie…. Pozostały tylko przepiękne apartamenty, infrastruktura. Wszystko widać, że jest już zaniedbane, brak detalu nad każdym szczegółem. Nie wspomnimy, że to miejsce straciło wszelką duszę… Już brak kontaktu z dyrektorem, dbania o nasze pociechy i jakoś człowiek czyje się bezimiennie…. Kolejny gość, który najlepiej, by sobie samemu zorganizował pobyt.
    Życzymy powodzenia. Czekamy na nową jakość. Jesteśmy przekonani, że Norweska Dolina uzyskała człowieka, wizjonera w pełni dążącego do swoich przekonań. Mało kto zna potrzeby gości w hotelach, jak ten człowiek.
    Planujemy pobyt w Norweskiej dolinie na przełomie stycznia i lutego. Już nie możemy doczekać się tego pobytu.
    Panie Piotrze, pozdrowienia od naszej Mamy, która zawsze odpoczywa podczas pobytu. To jest luksus, że nie jedna rodzina może również odpoczywać, pozostawiając nasze najmłodsze pociechy w Państwa rękach.
    Proszę nie przejmować się żadnymi obrzydliwymi wpisami. Bywały, są i pewnie jeszcze nie jeden raz się pojawią… Proszę pamiętać, że takie działania to od osób, które posiadają kompleksy osobowościowe…. Nie są warte niczyjego zdrowia. Należy pozbywać się gnijących jabłek…

    Wszystkiego Najlepszego i życzymy sukcesów w nowej pracy.

  21. Nie mogę zrozumieć, dlaczego osoba wymagająca dużo od siebie a jednocześnie od załogi , z którą pracuje , musi spotykać się z krytyką? To zawsze jest bardzo smutne i niesprawiedliwe , kiedy walczymy o najwyższą jakość obsługi i zadowolenie Gościa z pobytu w hotelu. Niestety zazwyczaj najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy tego nie rozumieją . Być może osoba przedstawiająca się jako Gopiter powinna poszukać sobie pracy w innej branży. Na ile znam Piotra , jest wymagającym perfekcjonistą dbającym o każdy szczegół w obiekcie, którym zarządza. Zgrana i „czująca hotelarstwo” załoga to podstawa i takich ludzi życzę każdemu dyrektorowi. Piotrze , dalszych sukcesów i samych wartościowych ludzi wokół życzę w kolejnych latach Twojej pracy. Powodzenia!

  22. Gratulacje Panie Piotrze!
    Ile Pan wzbudza emocji przy swojej osobie 🙂
    O takich Osobach zawsze się mówi…., bo nie potrafi Pan stać w miejscu. Zawsze chce Pan więcej i więcej… Ludzie nie są w stanie nadążyć za wytypowanymi działaniami, to zawsze była Pańska cecha osobowości. Jak nie dają rady, to może należy zmienić na takich, którzy potrafią? Proszę pamiętać, że nie z każdym uda się budować nową markę.
    Jesteśmy z Panem i pozdrawiamy cała Rodziną.

  23. Pan Piotr to zaangażowany pracownik i profesjonalista. Idealny człowiek do przeprowadzenia odpowiednich zmian w miejscach, które tego potrzebują. Pomimo, iż nasze drogi zawodowe w tym momencie się rozeszły mam nadzieję,ze w przyszłości dane nam będzie jeszcze się spotkać na gruncie zawodowym.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Agnieszka Wasielewska

  24. Pan Piotr to świetny specjalista i hotelarz z powołania. Wymaga od pracowników bo jeszcze więcej wymaga od siebie. Świadczone przez obiekty zarządzane przez Pana Piotra usługi zawsze były na światowym poziomie. Żadnych wyjątków czy odstępstw. Poza tym wysoka kultura osobista i pełen profesjonalizm. Praca z takim szefem to zaszczyt. Powodzenia Panie Piotrze 🙂

Skomentuj Michał Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *