Elżbieta Lendo prezesem Harmony Polish Hotels   PERSONALIA

Rada Hoteli Fundacji Harmony Hotels, wybrała nowy zarząd ósmej kadencji. Prezesem została Elżbieta Lendo (prezes zarządu Lendo Hotels Group), a do zarządu weszli: Andrzej Burkiewicz (prezes zarządu Hotel Warszawa, Augustów), Agnieszka Radzikowska (dyrektor Hotel Art, Wrocław), Grzegorz Szymański (dyrektor Hotelu Senator, Dźwirzyno).

Elżbieta Lendo od ponad 25 lat związana jest z finansami. Od 2014 r. zarządza grupą spółek, które są operatorami obiektów hotelowych i rekreacyjnych działających w grupie Lendo Hotels Group, m.in. 4-gwiazdkowe hotele Willa Port Art & Business w Ostródzie, Paryski Art & Business w Zakopanem, 3-gwiazdkowy Nosal w Zakopane oraz Termy Warmińskie w Lidzbarku Warmińskim. Jest współtwórcą Centrum Doradztwa Europejskiego i Finansowego w Olsztynie, które wielokrotnie plasowało się w pierwszej dziesiątce najskuteczniejszych firm doradztwa europejskiego w Polsce. Od ponad 10 lat działa także w biurze regionalnym województwa warmińsko-mazurskiego w Brukseli. – To ogromny zaszczyt móc pracować dla tak wyjątkowej grupy polskich hoteli niezależnych, ale również wielka odpowiedzialność za wspólny sukces ludzi, którzy zrzeszeni w naszej organizacji, pracują na jak najlepsze wyniki wspólnych inicjatyw – mówi Elżbieta Lendo. – U podstaw działalności Fundacji, stale otwartej na współpracę z kolejnymi hotelami, leży przede wszystkim rozwój Grupy, wsparcie marketingowe hoteli członkowskich oraz rozwój projektów sprzedażowych. I na tych zadaniach będziemy przede wszystkim koncentrować się w najbliższym czasie

Jesienne spotkanie właścicieli i dyrektorów Harmony Polish Hotels w hotelu Paryski Art & Business Hotel w Zakopanem połączone zostało ze szczytem marketingowym, podczas którego przyjęty został Plan Marketingowy 2020 oraz Kalendarium Wydarzeń Harmony Polish Hotels, głównie w obszarze działalności statutowej, ale również kulturalnej, charytatywnej i proekologicznej. Uczestnicy szczytu mogli wziąć udział w szkoleniach z zakresu nowych technologii do wsparcia procesów sprzedaży, obsługi i budowania lojalności oraz sprawdzania efektywności kampanii reklamowych.

Sieć marketingowa Harmony Polish Hotels (d. Polish Prestige Hotels) skupia blisko 40 hoteli w Polsce w największych miastach (Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk); regionach turystycznych - nad morzem (Mielno, Darłowo, Ustronie Morskie, Dźwirzyno), w górach (Zakopane, Szczyrk Karpacz), na Warmii i Mazurach (Mikołajki, Lidzbark Warmiński, Ostróda, Stare Jabłonki, Ryn) oraz w hotelach historycznych w zamkach, pałacach i dworach.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *