Accor planuje nowe inwestycje w Malezji

Francuska grupa hotelowa Accor zamierza wprowadzić na rynek Malezji swoją ekonomiczną markę - sieć hoteli Ibis. Malezja staje się coraz atrakcyjniejszym regionem turystycznym. Grupa chce skoncentrować działalność w bogacących się, biznesowych regionach takich jak: Kuala Lumpur, Johor Bahru, Kota Kinabalu i Kuching. Poza Malezją marka Ibis nie posiada swoich obiektów w innych krajach Azji Południowo-Wschodniej, takich jak Brunei, Laos, Kambodża, Birma czy Filipiny. Zgodnie z planem ekspansji marki na całym świecie w 2010 roku będzie 1100 hoteli Ibis w ponad 70 krajach, a 40% nowych inwestycji będzie ulokowanych w regionie Azji i Pacyfiku

Źródło: własne

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.