Zdrojowa podpisuje umowę z Louvre Hotels   INWESTYCJE  KONFERENCJE "HOTELARZA"

Zdrojowa Invest & Hotels podpisała podczas konferencji Hotel Trends Poland&CEE umowę o współpracy z Louvre Hotels, siecią należącą do Jin Jiang Hotels, drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie. Aktualna kooperacja partnerów polega na rebrandingu dwóch obiektów należących do Zdrojowej, największej polskiej sieci hoteli w nadmorskich i górskich kurortach.

Drugi od lewej Jan Wróblewski, współzałożyciel Zdrojowej

Rebranding obejmie Sand Hotel w Kołobrzegu oraz Cristal Resort w Szklarskiej Porębie. Oba obiekty pod nowymi szyldami, Royal Tulip Sand Kołobrzeg i Royal Tulip Cristal Residences Szklarska Poręba, po przeprowadzonych renowacjach, rozpoczną działalność w 2020 r. Z uwagi na zdobytą pozycję rynkową zdecydowano się pozostawić oryginalne nazwy hoteli. Kołobrzeski Sand Hotel, był pierwszym hotelem zrealizowanym i otwartym przez Zdrojową Invest & Hotels.

- Decyzja o umowie pokierowana była umacnianiem Zdrojowej na polskim rynku hotelarskim oraz odpowiedzią na jego wyzwania, w tym przede wszystkim, zwiększającą się lokalną konkurencję. To kolejny krok, realizujący strategię rozwojową naszej Grupy, kontynuacja po umowie z Hilton Hotels i Radisson Hotels, współpracy z najważniejszymi międzynarodowymi sieciami hotelarskimi, niezależnie od własnych marek hoteli, które odnoszą samodzielnie sukces rynkowy. Za sprawą podpisania umowy z Louvre Hotels, która wraz z Radisson Hotels, należy do Jin Jiang stajemy się niejako największym partnerem turystycznym Chin w Polsce – komentuje Jan Wróblewski, współzałożyciel Zdrojowej.

Zdrojowa Invest & Hotels ma już w swoim portfolio pięciogwiazdkowy Radisson Blu w Świnoujściu oraz jest w trakcie realizacji dwóch kolejnych: Radisson Hotel Szklarska Poręba i Radisson Resort Kołobrzeg. Dołączając dwa pierwsze w Polsce hotele marki Royal Tulip sieci Louvre Hotels należącej do chińskiego konsorcjum, łącznie 5 hoteli Zdrojowej z 850 pokojami będzie funkcjonowało w ramach współpracy z Jin Jiang.

– Jesteśmy zadowoleni, że dwa hotele grupy  Zdrojowej będą miały nowe życie pod marką Royal Tulip i że będziemy  współpracować z tak silnym partnerem – mówi Adam Konieczny dyrektor rozwoju Louvre Hotels Groupe.

I podkreśla, że sieć Louvre zamierza w najbliższym czasie rozwijać markę Royal Tulip zarówno w miastach, jak i w miejscowościach wypoczynkowych. – Obszar Europy Środkowo-Wschodniej jest strategiczny dla Jin Jiang w związku z rozwojem Nowego Szlaku Jedwabnego – dodaje.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *