Sieć Barceló wprowadza do Warszawy markę Occidental   INWESTYCJE  KONFERENCJE "HOTELARZA"

Jaime Buxó Clos, szef rozwoju, Barceló Hotels & Resorts ogłosił podczas konferencji Hotel Trends Poland&CEE nowy warszawski hotel, którego otwarcie zaplanowano na 2021 rok. Obiekt działający pod należącą do Barcelo marką Occidental będzie miał w swojej ofercie 150 pokoi, przestrzeń konferencyjną oraz bar na dachu budynku, będącego częścią Elektrowni Powiśle.

Jaime Buxó Clos


Czołowa hiszpańska grupa hotelowa Barceló zdecydowała się wejść na polski rynek. Pierwszy hotel grupy w Warszawie otworzy się na Powiślu w 2021 roku.


Hotel będzie częścią Elektrowni Powiśle, wielofunkcyjnego projektu zlokalizowanego tuż obok bulwarów nad Wisłą, w którym na klientów czekają liczne restauracje, bary, sklepy, a także przestrzeń biurowa i apartamenty.
“Jesteśmy zachwyceni planowanym otwarciem naszego pierwszego hotelu w Warszawie, kóry będzie częścią tak wyjątkowego projektu jak Elektrownia Powiśle. Atrakcyjna lokalizacja hotelu, w jednej z najbardziej dynamicznych i pełnych życia dzielnic Warszawy, doskonale wpisuje się w naszą politykę rozwoju, zgodnie z którą nasze nowe hotele otwieramy w unikatowych lokalizacjach na całym świecie” - mówi Jaime Buxó, Chief Business Development Officer w Barceló Hotel Group.


Hotel powstanie na działce zlokalizowanej u zbiegu ulicy Zajęczej i Wybrzeża Kościuszkowskiego. Na powierzchni 7 350 mkw. na klientów czekać będzie 150 pokoi, przestrzeń konferencyjna oraz wyjątkowy bar w stylu iberyjskim na dachu budynku, z którego rozpościerał się będzie cudowny widok na prawobrzeżną część Warszawy.


“Bardzo cieszymy się, że pierwszy w Warszawie hotel sieci Barceló powstanie w Elektrowni Powiśle. Hotele tej sieci cieszą się popularnością i doskonałą renomą na całym świecie, a już wkrótce także goście odwiedzający Warszawę będą mogli skorzystać z tej oferty. Chcielibyśmy także podziękować Zofii Kubit z firmy Hotel Gateway za jej wkład w umożliwienie nam nawiązania współpracy z Barceló” - mówi Neil Veitch, Partner and Development & Construction Director Europe Construction in White Star Real Estate.


„Elektrownia Powiśle szybko stała się miejscem, które międzynarodowe, renomowane marki m.in. Urban Outfitters i Weekday wybierają na lokalizację swoich pierwszych sklepów na polskim rynku. Ostatni rok był dla Elektrowni Powiśle bardzo udany pod kątem najmu i planowanego na 2020 rok otwarcia. To tu na klientów czeka szeroka oferta handlowo-gastronomiczno-rozrywkowa, pierwszy w Warszawie Beauty Hall, które razem z nowym hotelem Barceló tworzą w Elektrowni Powiśle projekt kompletny” – dodaje Matt Lunt, Executive Director at Tristan Capital Partners.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *