Jaime Buxó Clos, szef rozwoju, Barceló Hotels & Resorts ogłosił podczas konferencji Hotel Trends Poland&CEE nowy warszawski hotel, którego otwarcie zaplanowano na 2021 rok. Obiekt działający pod należącą do Barcelo marką Occidental będzie miał w swojej ofercie 150 pokoi, przestrzeń konferencyjną oraz bar na dachu budynku, będącego częścią Elektrowni Powiśle.

Czołowa hiszpańska grupa hotelowa Barceló zdecydowała się wejść na polski rynek. Pierwszy hotel grupy w Warszawie otworzy się na Powiślu w 2021 roku.
Hotel będzie częścią Elektrowni Powiśle, wielofunkcyjnego projektu zlokalizowanego tuż obok bulwarów nad Wisłą, w którym na klientów czekają liczne restauracje, bary, sklepy, a także przestrzeń biurowa i apartamenty.
“Jesteśmy zachwyceni planowanym otwarciem naszego pierwszego hotelu w Warszawie, kóry będzie częścią tak wyjątkowego projektu jak Elektrownia Powiśle. Atrakcyjna lokalizacja hotelu, w jednej z najbardziej dynamicznych i pełnych życia dzielnic Warszawy, doskonale wpisuje się w naszą politykę rozwoju, zgodnie z którą nasze nowe hotele otwieramy w unikatowych lokalizacjach na całym świecie” - mówi Jaime Buxó, Chief Business Development Officer w Barceló Hotel Group.

Hotel powstanie na działce zlokalizowanej u zbiegu ulicy Zajęczej i Wybrzeża Kościuszkowskiego. Na powierzchni 7 350 mkw. na klientów czekać będzie 150 pokoi, przestrzeń konferencyjna oraz wyjątkowy bar w stylu iberyjskim na dachu budynku, z którego rozpościerał się będzie cudowny widok na prawobrzeżną część Warszawy.
“Bardzo cieszymy się, że pierwszy w Warszawie hotel sieci Barceló powstanie w Elektrowni Powiśle. Hotele tej sieci cieszą się popularnością i doskonałą renomą na całym świecie, a już wkrótce także goście odwiedzający Warszawę będą mogli skorzystać z tej oferty. Chcielibyśmy także podziękować Zofii Kubit z firmy Hotel Gateway za jej wkład w umożliwienie nam nawiązania współpracy z Barceló” - mówi Neil Veitch, Partner and Development & Construction Director Europe Construction in White Star Real Estate.
„Elektrownia Powiśle szybko stała się miejscem, które międzynarodowe, renomowane marki m.in. Urban Outfitters i Weekday wybierają na lokalizację swoich pierwszych sklepów na polskim rynku. Ostatni rok był dla Elektrowni Powiśle bardzo udany pod kątem najmu i planowanego na 2020 rok otwarcia. To tu na klientów czeka szeroka oferta handlowo-gastronomiczno-rozrywkowa, pierwszy w Warszawie Beauty Hall, które razem z nowym hotelem Barceló tworzą w Elektrowni Powiśle projekt kompletny” – dodaje Matt Lunt, Executive Director at Tristan Capital Partners.
Dodaj komentarz