W hotelu Mercure Kraków Stare Miasto odbyła się pierwsza odsłona Local Days By Mercure. Będące częścią kampanii #DiscoverLocal wydarzenie miało na celu pokazanie, jak marka hotelowa otwiera się na lokalną kulturę, tradycję i smaki. Zgromadzeni goście mogli obejrzeć pokazy kolekcji krakowskiego stylisty fryzur i projektanta – Claudiusa, występ Magdy Steczkowskiej oraz liczne, przygotowane przez hotel atrakcje. Wydarzenie, w którym udział wzięło ponad 200 osób, poprowadziła Dorota Gardias.

Program Discover Local i realizowane w ramach tego projektu Local Days by Mercure Kraków Stare Miasto, były okazją do podkreślenia powiązań #Mercurehotels z lokalnym rzemiosłem, kuchnią i tradycjami miejsc, w których znajdują się obiekty tej marki. Podcza wydarzenia zobaczyć można było to, co łączy hotel z lokalnym otoczeniem. Wśród atrakcji znalazł się pokaz najnowszej kolekcji Claudiusa – Claudius Scissor - założyciela i dyrektora kreatywnego Claudius Hair Treser Academy. Wśród obecnych na wybiegu modeli zobaczyć można było m.in. Daniela Borzewskiego, aktualnego Mistera Polski, a także dwóch Wicemisterów – Olka Ramutkowskiego i Adriana Pętera. Magię wieczoru podkreślać miał występ zakochanej w Małopolsce, charyzmatycznej wokalistki Magdy Steczkowskiej.

Na gości, poza lokalnymi akcentami modowymi i muzycznymi, czekały również doświadczenia kulinarne przygotowane przez Macieja Plutę – Szefa Kuchni hotelu Mercure Kraków Stare Miasto i jego zespół. Inspiracją był Stary Kleparz, najstarsze nieprzerwanie działające targowisko w Krakowie, położone tuż za hotelem. Serwowane, podane w nowoczesnej odsłonie dania, opierały się na produktach regionalnych i reprezentowały smaki charakterystyczne dla regionu.

– Jesteśmy dumni, że podczas takich wydarzeń, jak Local Days by Mercure możemy pokazywać Kraków od prawdziwej, żywej strony. Autentyczność to dla nas smaki, partnerzy i prawdziwa gościnność, których po raz kolejny, dzięki pracy całego zespołu mogliśmy wspólnie doświadczyć – powiedział Tomasz Schweda, dyrektor generalny Mercure Kraków Stare Miasto.

W wydarzenie zaangażowało się kilkunastu partnerów, wśród których obecni byli: PGD Volvo Cars, producent ręcznie wytwarzanych much: Muchy Wąsowski, Gospodarstwo Pasieczne Łysoń, winnica Jura, pracownia ceramiczna SOLO KOLEKTYW, a także producent niebanalnych skarpet KREBO, producent żywności ekologicznej Charsznickie Pola Natury, pracownia VELOUR CAKE STUDIO oraz ASSIETE PRACOWNIA CUKIERNICZA, Tłocznia Maurera z bestsellerem Śliwowica Łącka i Browar Trzy Korony, Zegarki Bulova, a także Galeria Krakowska. Przygotowaną przez Mercure Kraków Stare Miasto niespodzianką było także uroczyste odsłonięcie mapy atrakcji Discover Local. Na ręcznie malowanej, dostępnej dla wszystkich gości grafice zaznaczone zostały najważniejsze miejsca, które będąc w Krakowie należy zobaczyć - również te nieoczywiste.
Dodaj komentarz