Paweł Kanadys z Airport Hotel Okęcie – Revenue Managerem Roku 2019   KONFERENCJE "HOTELARZA"

W konkursie na Hotelarza Roku 2019 w kategorii Revenue Manager Roku zwycięzcą w głosowaniu ponad 30-oosbowej Kapituły Konkursu został Paweł Kanandys, revenue manager Airport Hotelu Okęcie.

W Airport Hotel Okęcie rozwinął kulturę revenue managementu oraz zoptymalizował funkcjonowanie narzędzi takich jak: CHM, CRS, PMS. Z sukcesem przeprowadził wdrożenie 2-way-CHM oraz kilku aplikacji wspierających procesy sprzedażowe. Konsekwentnie doskonali się w rozpoznawaniu międzynarodowych trendów zarządzania przychodami i implementuje je do codziennego funkcjonowania hotelu i do długoterminowego zarządzania ceną w hotelu. Pogłębia także swoją wiedzę w obszarze języka SQL, służącego do generowania informacji bezpośrednio z bazy danych PMS, w celu dalszej optymalizacji przychodów.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *