Campanile sponsorem dziecięcej drużyny piłkarskiej z Łodzi

Marka Campanile, należąca do Grupy Louvre Hotels, rozpoczęła współpracę z Uczniowskim Klubem Sportowym 35 Łódź, który jest klubem partnerskim AKS SMS ŁÓDŹ.

Pierwsze rozmowy między Campanile a klubem rozpoczęły się jeszcze we wrześniu tego roku, na chwilę przed rozpoczęciem kolejnej edycji Sport Zone w hotelach. Przy okazji zapraszania gości do wspólnego oglądania meczu Słowenia - Polska w łódzkim hotelu Campanile, padła propozycja współpracy, którą obie strony chętnie podjęły. Marka Campanile zobligowała się do dostarczania zapasów wody na treningi dla klubowiczów – w zamian logotyp marki został zamieszczony na strojach klubowych wszystkich zawodników.

Wsparcie najmłodszych w realizacji ich marzeń o sportowej karierze to dla Campanile oraz całej Grupy Louvre Hotels ważny temat– mówi Danuta Marcinkowska, marketing & PR moordinator w Louvre Hotels Group. – Współpraca z klubem to kontynuacja działań w sferze akcji CSR Kids our Future, która wystartowała w tegoroczne wakacje a zakończyła się wczesną jesienią z pełnym sukcesem.

Łódzki UKS 35 to dziecięcy klub piłkarski, w barwach którego grają obecnie 4 grupy treningowe chłopców w wieku od 5 do 14 lat. Z końcem listopada, szkółka została odznaczona Certyfikatem Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Sport oraz zachęcanie do aktywności fizycznej, to elementy, które odgrywają ważną rolę w strategii Louvre Hotels Group. Runmageddon, Poland Business Run czy Sport Zone to wybrane ścieżki do szerzenia zainteresowania sportem, zarówno wśród swoich pracowników, jak również wśród gości hoteli Campanile, Golden Tulip, Premiere Classse oraz Metropolo by Golden Tulip.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *