LAVAZZA PATRONEM NAGRODY „SZEF ROKU” W VI EDYCJI ŻÓŁTEGO PRZEWODNIKA GAULT&MILLAU POLSKA 2020

Lavazza została jednym z głównych partnerów szóstej edycji Żółtego Przewodnika Gault & Millau, którego wielka premiera odbyła się w poniedziałek 25 listopada podczas największej gali kulinarnej w Polsce, zorganizowanej w Expo XXI
w Warszawie. Podczas ceremonii wręczono nagrody najwybitniejszym polskim szefom kuchni, w tym w kategorii „Szefa Roku”, która została objęta patronatem marki Lavazza. W tym roku nagroda została przyznana Dariuszowi Barańskiemu z restauracji Warszawska. Lavazza zadbała też o wyjątkowe doznania kawowe, serwując podczas wydarzenia wyjątkową mieszankę kawy przeznaczonej dla sektora HoReCa - ¡Tierra! Colombia.

Lavazza od lat towarzyszy najbardziej prestiżowym wydarzeniom na całym świecie, a jako najbardziej rozpoznawalna marka włoskiej kawy i pierwsza, która podjęła inicjatywy partnerstwa w świecie gastronomii, współpracuje również z wybitnymi światowymi szefami kuchni, w tym z Andreą Camastra w Polsce. Utalentowany szef kuchni restauracji Senses nieustannie wspina się po rankingach w przewodniku Gault & Millau, począwszy od 2015 r. (3 czapki kucharskie i 16 punktów) do 2018 r. (4 czapki kucharskie i 18,5 punktów), jest teraz ambasadorem włoskiej marki w Polsce.

Firma kontynuuje zaangażowanie w jeden z najważniejszych projektów kulinarnych w Polsce, wspierając drugi rok z rzędu to wyjątkowe wydarzenie na polskiej scenie gastronomicznej. Żółty przewodnik Gault & Millau Polska tworzy kulinarną mapę kraju nad Wisłą - jest to unikalne kompendium wiedzy o starannie wybranych, najlepszych restauracjach. Publikacja opisuje i ocenia także niezwykłe hotele i najlepsze regionalne produkty spożywcze.

W trakcie uroczystej premiery Przewodnika najlepsi w Polsce szefowie kuchni zachwycili swoim kunsztem min. podczas emocjonującego kulinarnego pojedynku. Gala zakończyła się ceremonią wręczenia nagród, podczas której uhonorowani zostali najlepsi z nich, a Lavazza swoim patronatem objęła nagrodę dla „Szefa Roku”, którą został nagrodzony Dariusz Barański z restauracji Warszawska. Zwycięzcy wręczony został symboliczny złoty kubek espresso oraz zaproszenie do Turynu, aby odwiedzić siedzibę główną marki, gdzie mieści się zakład produkcyjny i najnowocześniejsze centrum szkoleniowe, w którym najlepsi eksperci Lavazza uczą, jak przygotować mistrzowską kawę.

„Premiera Gault & Millau jest co roku jednym z najważniejszych wydarzeń gastronomicznych w Polsce, dlatego z nieukrywaną satysfakcją ogłaszamy po raz kolejny partnerstwo Lavazzy z VI już edycją Żółtego Przewodnika. Jesteśmy dumni, że drugi rok z rzędu możemy podzielić się smakiem prawdziwej włoskiej kawy z najwybitniejszymi polskimi szefami kuchni i restauratorami. Naszą obecnością na tym wydarzeniu chcemy podkreślić, jak ważny jest dla nas strategicznie rynek polski i polska scena kulinarna ”- mówi Mattia Tipaldi, dyrektor działu biznesowego Lavazza na Europę Wschodnią.

W czasie uroczystej gali, włoska marka zapewniła doskonałe doznania smakowe dla ponad 800 gości zgromadzonych w Expo XXI, którzy skosztować mogli wyjątkowych kaw serwowanych przez baristów Lavazza. Kawa serwowana na wydarzeniu to ¡Tierra! Colombia - wyśmienita mieszanka kawy Arabica dla sektora HoReCa, zapewniająca aromatyczną harmonię i gładki smak z nutami owoców tropikalnych w połączeniu z zapachem skórki limonki i kwiatów jaśminu, dopełniona słodkim posmakiem likieru. ¡Tierra! Colombia jest kawą długo paloną, a jednocześnie delikatną i subtelną dzięki wykorzystaniu tradycyjnej, bębnowej metody palenia, dzięki której produkt zachowuje wszystkie aromaty i długotrwały, niezapomniany smak.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *