Jak co roku redakcja „Hotelarza” ogłasza swojego nagrody 7 NAJ – bo w siedmiu kategoriach – którymi wyróżnia najważniejszych ludzi, najlepsze hotele, marki i sieci na polskim rynku hotelarskim. Więcej w najnowszym wydaniu „Hotelarza”.

Nagrody 7 NAJ „Hotelarza” są NAJbardziej obiektywnym wyznacznikiem tego co działo się w polskim hotelarstwie w mijającym roku, ponieważ o wyborze zwycięzców decyduje samodzielnie NAJbardziej niezależne i NAJbardziej krytyczne gremium jakim jest Kolegium Redakcyjne „Hotelarza”. Przez cały rok obserwujemy, analizujemy, informujemy, oceniamy, jeździmy, rozmawiamy i wymieniamy się opiniami o tym co ważnego dzieje się w polskiej branży hotelarskiej. A na koniec w grudniu przyznajemy tytuły 7 NAJ tym, którzy rzeczywiście na to zasłużyli.
Ponadto w numerze piszemy m.in. o wynikach polskich hoteli na koniec listopada tego roku, o tym jak budować bezpieczne i wydajne sieci bezprzewodowe w hotelu, podsumowujemy naszą tegoroczną, rekordową konferencję Hotel Trends Poland&CEE, jak zwykle piszemy o oficjalnych i nieoficjalnych nowych inwestycjach i zmianach personalnych, a także doradzamy jak efektywnie zarządzać rezerwacjami w hotelowym SPA.
Wraz z tym wydaniem nasi czytelnicy otrzymają także przygotowany przez ekspertów z Profitroom raport Hotel Trends 2020, czyli zestawienie 7 najważniejszych hotelarskich trendów na 2020 rok, opracowanych przez doświadczonych specjalistów z wielu dziedzin ściśle związanych z hotelarstwem.
Więcej w najnowszym „Hotelarzu”, którego prenumeratę zamówić można TUTAJ.
Dodaj komentarz