Rezydent w Sopocie pod marką MGallery

5-gwiazdkowy Rezydent Hotel w Sopocie, którym zarządzała do tej pory sieć Radisson Hotel Group, od nowego roku działał będzie pod accorowską marką MGallery. Właściciel hotelu – spółka Rezydent SA, do której należą też m.in. Radisson Blu w Gdańsku i Krzywy Domek w Sopocie – podpisał umowę o zarządzanie z Grupą Accor.



Hotel Rezydent z 65 pokojami, położony przy deptaku Bohaterów Monte Cassino i dworcu PKP, jest jednym z trzech 5-gwiazdkowych hoteli w Sopocie obok Sofitela Grand i Sheratona. Rezydent SA to firma inwestycyjna działająca głównie na terenie Warszawy i Wybrzeża. Specjalizuje się w pozyskiwaniu lokalizacji pod projekty komercyjne i mieszkaniowe, które mają wyróżniać się prestiżową lokalizacją oraz unikatową architekturą. – Zdecydowaliśmy się na tę współpracę na podstawie analizy ofert – mówi Przemysław Lech Figarski, prezes Rezydent SA. – Braliśmy pod uwagę m.in. spójność atrybutów proponowanych marek z naszą strategią, trwałość zakładanych wyników finansowych w kolejnych latach, realne wsparcie realizacji wspólnego biznesplanu przez sieć i przełożenie się proponowanego modelu biznesowego na wzrost konkurencyjności naszego obiektu w Trójmieście, a tym samym na wzrost wartości naszego hotelu. Marka MGallery pokazała nam się jako wyjątkowa kolekcja ofert hoteli butikowych, z których każdy ma swój własny, oryginalny design i niepowtarzalną historię do opowiedzenia odwiedzającym. Wierzymy, że właśnie Rezydent, a wkrótce już po remoncie Rezydent Sopot MGallery Hotel Collection, stojący u bram głównej promenady Sopotu, doskonale wpisuje się w siłę tej marki, za którą stoi największa w Europie sieć hoteli Grupy Accor Grupa Accor ma zapewnić fachową wiedzę i know-how ekspertów, które pozwolą uzyskać najlepsze wyniki ekonomiczne, wsparcie marketingowe, dostęp do globalnych systemów dystrybucji i silnego programu lojalnościowego oraz autorską formułę zarządzania, gwarantującą najwyższe standardy obsługi klienta. – Butikowy Hotel Rezydent wyróżnia się znakomitym położeniem ze względu na bliskość promenady i dworca, uznaną jakością oraz profesjonalną obsługą. Chcemy wesprzeć go sprzedażowo i zwiększyć jego rozpoznawalność na międzynarodowym rynku poprzez nadanie mu wsparcia uznanego brandu. To świetna inwestycja w przyszłość i początek ważnego partnerstwa – mówi Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor w Polsce. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *