Hilton wprowadza do portfolio 18 markę   INWESTYCJE

Sieć Hilton ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej lifestylowej marki Tempo by Hilton, skierowanej do „nowoczesnych osób osiągających sukcesy”, które szukają hotelu, który odzwierciedla ich ambicje.


W założeniu twórców ma być to przystępna cenowo marka dla współczesnego gościa. Jest to szósta marka, którą Hilton stworzył w ciągu nieco ponad trzech lat i ogólnie 18 w portfolio sieci.


Tworząc tę markę Hilton nawiązał współpracę z wiodącymi ekspertami z zakresu zdrowego odżywiania, oraz innych dziedzin stylu życia.
Hilton nazywa Tempo „przystępną marką stylu życia” dla „nowoczesnego turysty”. Hilton chce dać podróżnym sposób na zachowanie zdrowia psychicznego i fizycznego w podróży, dbanie o środowisko, cieszenie się nowoczesnymi przestrzeniami publicznymi i pokojami za około 150 do 250 dolarów w centrach miejskich i na rynkach podmiejskich o dużej aktywności gospodarczej.


Pierwsze hotele (podpisano już 30 umów, kolejne 30 jest w fazie finalizacji) tej marki powstaną w USA, między innymi w Nowym Jorku, Maui, Bostonie, Los Angeles, Lexington, Nashville, San Diego, Charlotte, Waszyngtonie D.C., Houston, Atlancie i innych. W ciągu najbliższych 8 do 10 lat sieć ma nadzieję, że w Stanach Zjednoczonych działać będzie 500 hoteli pod marką Tempo.


Hilton przeprowadził ankietę wśród ponad 10 000 gości, aby wymyślić wygląd i styl Tempo. W zależności od lokalizacji obiekty będą miały od 150 do 300 pokoi. Pokoje wyposażone mają być w łóżka king-size i podzielone na strefy. W „strefie przygotowania”, goście będą mogli przygotować się przed lustrem, zrelaksować się na krześle lub pracować przy biurku. W „strefie wypoczynku” goście będą mieli dostęp do spersonalizowanych filmów, które pomogą im oczyścić umysł na tyle, by zasnąć.


Hilton będzie również współpracować z firmą kulinarną Blau + Associates, a Chef Collective, rada doradcza młodych obiecujących szefów kuchni, pomoże w opracowaniu menu. Bar w holu zaoferuje bezpłatną kawę i herbatę. W nieformalnej kawiarni będą dostępne koktajle i inne podstawowe artykuły śniadaniowe.


W przestrzeniach wspólnych ma znaleźć się miejsce na kolekcje sztuki i wzornictwa. Obiekty marki Tempo dysponować mają zapleczem fitness i salami spotkań, zarówno formalnymi, jak i nieformalnymi.
Zgodnie ze strategią sieci Hilton, Tempo zastosuje praktyki związane ze zrównoważonym rozwojem, takie jak ograniczenie marnotrawienia żywności, przestrzeganie odpowiedzialnego pozyskiwanie owoców morza, stosowanie pełnowymiarowych dozowników kosmetyków do kąpieli w celu zmniejszenia zużycia ilości plastików jednorazowego użytku.


Według firmy badawczej STR na świecie istnieje już 1099 marek hotelowych. Hilton uważa jednak, że jego nowa marka nie będzie miała problemów z odróżnieniem się i nie będzie kanibalizować innych marek sieci, ponieważ różnice pomiędzy nimi są wyraźne.

-Od ponad 100 lat Hilton jest pionierem branży hotelarskiej - powiedział Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny firmy Hilton. -Tempo by Hilton to najnowszy przykład naszej wyjątkowej zdolności przewidywania tego, czego szukają nasi goście i dostarczania wartości zarówno klientom, jak i właścicielom hoteli. Cieszymy się, że możemy powitać tę nową markę w naszej rodzinie Hilton i nie możemy się doczekać, aby rozwinąć naszą innowacyjność dzięki Tempo by Hilton – dodał Nassetta.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *