Norweska siec hoteli Norlandia zdecydowała się zrezygnować z własnej marki na rzecz przyjęcia strategii multibrandingowej

Sześć hoteli należących do sieci Norlandia dołączy do grupy hotelowej Best Western, a pozostałe 40 obiektów jest w trakcie negocjacji. Kristian Adolfsen z Norlandia powiedział, że wszystkie zmiany powinny być zakończone na jesień 2009 r. – w ich wyniku liczba personelu w centrali zostanie zmniejszona z 30 do 10 osób. Kristian Adolfsen i jego brat Roger nie mają jednak zamiaru sprzedawać hoteli, rozważają nawet otwarcie nowych obiektów za granicą w miejscach, gdzie SAS i Norwegian mają bezpośrednie trasy. Międzynarodowa ekspansja będzie prowadzona również w partnerstwie z innymi sieciami hotelowymi. Hotele, które będą korzystać z marki Best Western to: Baronen Hotell w Ĺlesund, Sunndalsřra Hotell, Lofoten Hotell Karl Johan Hotell w Oslo, Oslo Airport Hotel Sole Hotell and Herregaard w Noresund.

Źródło: własne

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *