Nowe oblicze hotelowego lobby

Wraz z najnowszymi trendami w projektowaniu hotelowych wnętrz zmienia się wystrój i charakter lobby. Wprawdzie recepcja pozostaje wizytówką i sercem obiektu, a także centrum zarządzania hotelem, jednak w ciągu ostatnich kilku lat wyraźnie widać transformację tej przestrzeni. Zmienia się jej wygląd oraz funkcja.



W dobie stale rosnącej konkurencji na hotelarskim rynku estetyczny i poprawny projekt nie wystarczy, aby sprostać oczekiwaniom coraz bardziej świadomych i wymagających gości. Obowiązujące trendy wpływają nie tylko na design, ale także (a może przede wszystkim) na funkcję hoteli. Postrzegane są one bowiem jako obiekty oferujące znacznie więcej niż sam nocleg. Goście oczekują od nich nowych doświadczeń. Przekraczając próg hotelu, są ciekawi, co ich spotka. Recepcja przestaje być tylko przystankiem, w którym goście zatrzymują się na chwilę, by się zameldować i odebrać klucze do pokoju. Już od progu oczekują efektu wow! Chcą, aby miejsce, w którym się zatrzymają, czymś się wyróżniało i sprawiało, że będą chcieli spędzić tu swój czas. Największym luksusem jest przestrzeń, zatem jeśli hotel chce być tak postrzegany, należy postarać się, aby jego najbardziej reprezentacyjna część była możliwie przestronna – dawała możliwość oddechu. Części wspólne hoteli przekształcają się w wielofunkcyjny open space, sprzyjający spotkaniom i nawiązywaniu kontaktów. Recepcja, lobby, bar – te przestrzenie przenikają się nawzajem i płynnie przechodzą jedna w drugą. Lobby przestaje mieć czysto formalny charakter. Jego zadaniem jest dzisiaj przyciągnięcie, zaintrygowanie i zatrzymanie gości. Kreatywne rozwiązania, nieszablonowe podejście do aranżacji, a przede wszystkim przyjazna atmosfera zapraszająca do spędzenia czasu – to nieodzowne elementy wystroju strefy wejściowej.

Tak się dziś projektuje lobby

Nowoczesne hotelowe przestrzenie są dziś efekt [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Anna Patoleta

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *