Gesty gościnności. Usługi concierge w hotelu

Autor: Sylwia Bortniak
Sylwia Bortniak
Autorka, z wykształcenia socjolog,
jest trenerem i dyrektorem zarządzającym w spółce Consierge Polska,
która realizuje program szkoleniowy poświęcony consierge
w oparciu o literaturę światowych standardów


Gość pojawiający się w recepcji dobrego hotelu spotka się z szacunkiem, życzliwością i uprzejmością ze strony obsługi. Zauważy też podobny stosunek pracowników do innych klientów, w tym do organizatorów różnych wydarzeń odbywających się w hotelu.


Goście, którzy często podróżują i - co za tym idzie - zatrzymują się w hotelach, oczekują spokoju, dyskrecji i wysokiego poziomu usługi. Z niespodzianek akceptują tylko takie, które stanowią wypełnienie ich przyzwyczajeń. Szybko potrafią ocenić jakość i styl serwisu.
Kiedy gość podchodzi do recepcji z zapytaniem, nigdy nie wiemy z kim mamy do czynienia. Gościem może być każdy: gwiazda filmowa, nauczyciel, biznesmen, polityk - oni wszyscy podróżują. Ich potrzeby różnią się i zależą od tego, kim jest dany człowiek i jakie są jego przyzwyczajenia. Pracownicy hotelu, którzy mają c [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *