Najnowszy „Hotelarz” na rynku ukazuje się nieco później niż zwykle, ale to dlatego, że do ostatniej chwili zbieraliśmy dla Was najbardziej aktualne analizy, prognozy i scenariusze dotyczące przyszłości rynku hotelowego w Polsce.
Zapytaliśmy właścicieli i dyrektorów hoteli z całej Polski m.in. o to jakie decyzje – poza oczywiście higienicznymi - podjęto, aby przygotować się na kolejne ciężkie miesiące, jeśli chodzi o oszczędności i zarządzanie; jakie scenariusze rozważają, jeśli chodzi o jej przyszłość – kiedy hotele odbudują swoje przychody z 2019 r., kiedy spodziewać się można początku nowych przychodów od klientów – w maju, w czerwcu, w wakacje, jesienią, za rok, a także jakie są najbardziej newralgiczne dla hotelarzy kwestie jeśli chodzi o „ już” i z perspektywy średniookresowej, czyli półrocznej-rocznej.
Ponadto w numerze ważne dla hotelarzy teksty m.in. Tomasz Pieniążek o formalnych działaniach restrukturyzacyjnych, rozmawiamy ze Sławomirem Nowakiem, cluster general managerem hotelu Sangate Airport Hotel w Warszawie oraz powstających hoteli Hampton by Hilton Warszawa Redutai Moxy Warszawa Centrum, a specjaliści z Profitroom piszą o roli komunikacji z rynkiem w tej trudnej sytuacji. Piszemy też o boomie inwestycyjnym w Warszawie, bo pomimo epidemii i zamknięcia wielu hoteli, to wciąż inwestycyjnie bardzo atrakcyjny rynek.
Dodaj komentarz