Sandra Iwińska dyrektorem marketingu i sprzedaży w Nobu Warszawa   PERSONALIA

Sandra Iwińska, ostatnio zarządzająca sprzedażą i marketingiem obiektów Mamaison Hotels&Residences, objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu hotelu Nobu w Warszawie, który pierwszych gości powitać ma już w sierpniu tego roku.

Sandra Iwińska posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży hotelowej. Z siecią Mamaison związana była od 2012 roku, wcześniej pracowała m.in. w Radisson Blu Centrum Hotel Warsaw jako Senior Sales Manager i w Radisson Blu Hotel Letterkenny w Irlandii.

5-gwiazdkowy hotel Nobu w Warszawie powstaje w ramach rozbudowy 5-gwiazdkowego hotelu Rialto o nowe skrzydło. Będzie posiadał 117 pokoi, a koszt inwestycjiszacowany był na 100 mln zł.

Nobu Hotel Warsaw zaoferuje strefę wellness, Nobu Café, Nobu Bar oraz przestrzeń eventową o powierzchni blisko 440 m kw.  na pierwszym piętrze nowego skrzydła budynku. W klasycznym skrzydle hotelu, w którym działało Rialto, dostępne będą także kameralne sale spotkań. Nobu Hotel Warsaw jest członkiem sieci marketingowej Preferred Hotels & Resorts. Hotel Rialto z 44 pokojami otwarty w 2003 r. w zabytkowej kamienicy. Właścicielem nowego hotelu jest firma Tacit Investment, do której należy też m.in. The Bridge MGallery we Wrocławiu.

Historia marki Nobu zaczęła się pod koniec lat 80. w Los Angeles, kiedy Robert De Niro wszedł do pierwszej amerykańskiej restauracji należącej do szefa kuchni Nobu Matsuhisy. W 1994 r., wraz z producentem filmowym Meirem Teperem, we trzech otworzyli na Manhattanie swoją pierwszą restaurację pod marką Nobu. Dziś na świecie jest ich ponad 40. Lokale oferują dania kuchni japońskiej w nowym wydaniu. Obecnie działa blisko 40 restauracji Nobu na pięciu kontynentach. W 2009 roku założyciele Nobu postanowili zrobić kolejny krok i otworzyli w w Caesars Palace w Las Vegas pierwszy własny hotel. Od tamtego czasu otwarto 10 hoteli Nobu m.in. w Manili, Miami, Malibu, na Ibizie, w Londynie, Barcelonie, Palo Alto, Marbelli, Los Cabos i Barcelonie. Kolejne planowane są w Chicago, Rijadzie, Toronto, São Paulo, Atlancie, Tel Avivie oraz na Portman Square w Londynie.

Marka budowana jest na fundamentach autorskiej kuchni Matsuhisy oraz jakości obsługi zainspirowanej japońską filozofią życia. Hotele pod tym szyldem na całym świecie ściągają do siebie nie tylko podróżnych szukających wypoczynku, lecz także rzesze lokalnych mieszkańców, przychodzących regularnie dla wrażeń kulinarnych.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *