Hilton definiuje nowe standardy w obszarze czystości hoteli


Hilton ogłosił szczegóły programu, którego zadaniem będzie określenie nowych standardów czystości i dezynfekcji w hotelach Hilton na całym świecie. Jako pierwszy w branży hospitality, Hilton rozpocznie współpracę z RB (Reckitt Benckiser) – producentem Lysolu i Dettolu, oraz połączy siły z siecią medyczną Mayo Clinic w celu opracowania bardziej zaawansowanych procedur oraz szkoleń dla pracowników, które pomogą sprawić, że pobyt gości w hotelach Hilton będzie odbywał się w jeszcze czystszych i bezpieczniejszych warunkach – od momentu zameldowania do wymeldowania z hotelu.









Program, który w Ameryce Północnej będzie nazywał się „Hilton
CleanStay with Lysol Protection”, przyjmie kształt rygorystycznego systemu
stworzonego z  wykorzystaniem wiedzy i
naukowego podejścia firmy RB do praktyk w obszarze czystości oraz oferty
produktowej. Eksperci z zespołu ds. kontroli i zapobiegania infekcjom Mayo
Clinic będą natomiast służyć poradą i pomocą w kwestii ulepszania procedur sprzątania
i dezynfekcji w hotelach marki Hilton.





Hilton CleanStay bazuje na wysokich standardach czystości
i higieny do tej pory obowiązujących w 
hotelach sieci Hilton na całym świecie, które korzystają aktualnie z
przemysłowych środków czystości oraz zaawansowanych procedur dezynfekcji. Celem
uruchomienia programu Hilton CleanStay jest zapewnienie gości o tym, że podczas
pobytu w każdym z 6100 obiektów działających pod 18 markami mogą czuć się
bezpiecznie. Inicjatywa zapewni jeszcze większe skoncentrowanie na zachowaniu
czystości, które będzie widoczne dla gości hotelowych zarówno w pokojach, jak i
restauracjach, salach do fitnessu oraz innych częściach wspólnych hoteli.





Hilton CleanStay opracowano po to, aby wyjść naprzeciw
zmieniającym się oczekiwaniom klientów w czasach pandemii COVID-19. Badania pokazują,
że konsumenci zwracają dziś baczniejszą uwagę na higienę podczas swoich
podróży. Dlatego też zaufanie względem przyjętych standar

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *