Hilton ogłosił szczegóły programu, którego zadaniem będzie określenie nowych standardów czystości i dezynfekcji w hotelach Hilton na całym świecie. Jako pierwszy w branży hospitality, Hilton rozpocznie współpracę z RB (Reckitt Benckiser) – producentem Lysolu i Dettolu, oraz połączy siły z siecią medyczną Mayo Clinic w celu opracowania bardziej zaawansowanych procedur oraz szkoleń dla pracowników, które pomogą sprawić, że pobyt gości w hotelach Hilton będzie odbywał się w jeszcze czystszych i bezpieczniejszych warunkach – od momentu zameldowania do wymeldowania z hotelu.

Program, który w Ameryce Północnej będzie nazywał się „Hilton
CleanStay with Lysol Protection”, przyjmie kształt rygorystycznego systemu
stworzonego z wykorzystaniem wiedzy i
naukowego podejścia firmy RB do praktyk w obszarze czystości oraz oferty
produktowej. Eksperci z zespołu ds. kontroli i zapobiegania infekcjom Mayo
Clinic będą natomiast służyć poradą i pomocą w kwestii ulepszania procedur sprzątania
i dezynfekcji w hotelach marki Hilton.
Hilton CleanStay bazuje na wysokich standardach czystości
i higieny do tej pory obowiązujących w
hotelach sieci Hilton na całym świecie, które korzystają aktualnie z
przemysłowych środków czystości oraz zaawansowanych procedur dezynfekcji. Celem
uruchomienia programu Hilton CleanStay jest zapewnienie gości o tym, że podczas
pobytu w każdym z 6100 obiektów działających pod 18 markami mogą czuć się
bezpiecznie. Inicjatywa zapewni jeszcze większe skoncentrowanie na zachowaniu
czystości, które będzie widoczne dla gości hotelowych zarówno w pokojach, jak i
restauracjach, salach do fitnessu oraz innych częściach wspólnych hoteli.
Hilton CleanStay opracowano po to, aby wyjść naprzeciw
zmieniającym się oczekiwaniom klientów w czasach pandemii COVID-19. Badania pokazują,
że konsumenci zwracają dziś baczniejszą uwagę na higienę podczas swoich
podróży. Dlatego też zaufanie względem przyjętych standar
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Komentarze