Radisson Hotel Group ogłasza Protokół Bezpieczeństwa, czyli Globalne Zobowiązanie w zakresie Czystości I Higieny

Radisson Hotel Group ogłasza Protokół Bezpieczeństwa stanowiący nowe, dogłębne podejście do procedur związanych z zasadami czystości i dezynfekcji. Partnerem na poziomie globalnym jest firma SGS – światowy lider w zakresie inspekcji, weryfikacji oraz certyfikacji. Nowe zasady dotyczące czystości i dezynfekcji zostały opracowane we współpracy z firmą Diversey – światowym dostawcą rozwiązań w tym zakresie.

Jednym z głównych i nadrzędnych celów Radisson Hotel Group jest dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo gości, pracowników oraz partnerów biznesowych. Firma przeprowadziła dogłębną analizę wszystkich już istniejących zasad w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa, a następnie wraz z grupą ekspertów dokonała dalszych zmian i ulepszeń. Te pogłebione zmiany w zakresie operacji oraz procedury związane z troską o zdrowie i bezpieczeństwo zostaly przygotowane przez firmę SGS, a następnie zostaną one dostosowane do wymogów i rekomendacji lokalnych, tak aby zapewnić gościom absolutne bezpieczeństwo od momentu zameldowania do opuszczenia hoteli. Protokół Bezpieczeństwa dotyczy już istniejących rygorów sanitarnych, czystości oraz dezynfekcji we wszystkich hotelach na całym świecie.

Zasady te m.in. wskazują konieczność obecności stacji sanitarnych do rąk przy wszystkich wejściach do obiektów. Nakazują użycie środków ochrony osobistej, ekranów ochronnych. Sieć zwiększa częstotliwość oraz jakość sprzątania i dezynfekcji - obowiązuje nakaz udokumentowania tych działań. Zachowany musi być dystans socjalny na obszarze całego hotelu wliczając powierzchnie konferencyjne. Prowadzone są szkolenia lokalnych Centrach Kontroli Epidemiologicznej w zgodzie z zaleceniami Swiatowej Organizacji Zdrowia (WHO). Nowe zasady dotyczące czystości i dezynfekcji zostały opracowane we współpracy z firmą Diversey – światowym dostawcą rozwiązań w tym zakresie.

Radisson Hotel Group wprowadza oficjalną etykietę czystości i dezynfekcji potwierdzoną przez SGS w celu zapewnienia najwyższych standardów czystości, higieny i bezpieczeństwa. W ramach tego programu poszczególne hotele mogą otrzymać etykietę zatwierdzenia po zakończeniu kompleksowego audytu lokalnego, w tym testów na miejscu. – Świat został zasadniczo zmieniony przez COVID-19, dlatego kluczem jest ochrona wszystkich, którzy pracują, nocują i współpracują z nami, gdy ponownie otwieramy drzwi do nowej ery podróży. Aby to zrobić, dokładnie zbadaliśmy wszystkie obszary w hotelu i jesteśmy dumni, że współpracujemy z SGS w celu stworzenia naszego programu Radisson Hotels Safety Protocol – mówi Federico J. González, dyrektor generalny Radisson Hospitality AB i przewodniczący Globalnego Komitet Sterującego Radisson Hotel Group.

Firma SGS jest wiodącą na świecie firmą kontrolującą, weryfikującą, testującą i certyfikującą. Prowadzi sieć ponad 2600 biur i laboratoriów na całym świecie. – Wiodąca rola SGS w sektorze podróży i hotelarstwa umożliwiło naszym ekspertom ds. bezpieczeństwa i higieny pracy opracowanie kompleksowego i prostego protokołu sprawdzającego procedury zarządzania i status dezynfekcji hoteli – mówi Frankie Ng, dyrektor generalny firmy SGS. – Naszym celem jest zapewnienie przestrzegania najwyższych standardów higieny, aby chronić gości, a także członków zespołu Radisson Hotel Group.

Radisson Hotel Group wkrótce ogłosi rozszerzenie swoich działań, które obejmuje 20 kroków i dodatkowy protokół 10 kroków dla segmentu spotkań i konferencji. Firma spodziewa się uzupełnić wszystkie niezbędne szczegóły operacyjne tego programu w ciągu najbliższych kilku tygodni.

Rozważane zasady obejmują:

  • Zwiększona częstotliwość czyszczenia i dezynfekcji we wszystkich obszarach hotelu, zwracając szczególną uwagę na przedmioty często dotykane 
  • Stacje z alkoholowym  środkiem do dezynfekcji rąk i rękawiczkami przy wejściu od frontu oraz w miejscach publicznych hotelu
  • Dezynfekcje wszystkich kluczy do pokoju przed i w trakcie procesu zameldowania
  • Zastosowanie procedury Express check-out w celu zminimalizowania kontaktów
  • Promowanie metody płatności bezgotówkowych
  • Dedykowane zawieszki na drzwiach zawierające informacje o procedurach czyszczenia i dezynfekcji w każdym pomieszczeniu
  • Kompleksowe programy szkoleniowe w zakresie higieny i zapobiegania dla członków zespołu
  • Wyposażenie członków zespołu w personalny sprzęt ochronny taki jak maski i rękawiczki 

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *