Nosalowy włącza do promocji właścicieli jednostek condo   KORONAWIRUS

Kompleks Nosalowy Dwór i hotel Nosalowy Park w Zakopanem ruszyły z działaniami promującymi rezerwacje w należących do spółki obiektach. Ponieważ część obiektów spółki komercjalizowana była w systemie condo, o pomoc i wsparcie zwrócono się także do właścicieli pokoi, proponując prowizję w zamian za polecenie hoteli w tegoroczne wakacje.

Hotele spółki Nosalowy Dwór pozostają zamknięte od czasu wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego w połowie marca tego roku.

- W obliczu siły wyższej i całkowitego załamania rynku hotelarskiego spółka niezwłocznie podjęła i cały czas podejmuje szereg kroków mających na celu ograniczenie wydatków do tych absolutnie niezbędnych. Kroki te miały na celu przetrwanie bezprecedensowego kryzysu, zarówno jeżeli chodzi o jego dotkliwość, jak i to jak szybko objął on całą branżę hotelarską. (…)W najbliższych tygodniach nie spodziewamy się zatem powrotu rezerwacji, niemniej liczymy, iż pojawią się one na okres wakacji w zakresie uzasadniającym rozpoczęcie działalności. W związku z tym przygotowaliśmy już teraz szereg procedur mających na celu uspokojenie gości, że w naszych hotelach dochowane będą najwyższe standardy, umożliwiając bezpieczny pobyt.  – pisze w komunikacie wysłanym do właścicieli pokoi Wiktor Wróbel, prezes Nosalowy Dwór Sp. z o.o..

Zakopiański operator zwraca się także do właścicieli z prośbą o pomoc i wsparcie w ramach akcji „Zostań ambasadorem wakacji w Nosalowym”.  Osoba, która z polecenia, powołując się na konkretnego właściciela condo, dokona rezerwacji pobytu wakacyjnego w okresie 1 lipca – 31 sierpnia bieżącego roku w jednym z obiektów zarządzanych przez spółkę Nosalowy Dwór otrzyma według własnego wyboru: upgrade do wyższego standardu pokoju (w zależności od dostępności), elegancki poczęstunek na powitanie lub voucher w wysokości 150 zł brutto do wykorzystania na dowolne usługi w salonach NABE SPA prowadzonych przez spółkę.

Właściciel z kolei otrzyma wtedy prowizję w wysokości 5% wartości brutto danej rezerwacji, która zostanie doliczona do faktury czynszowej za okres, w którym rezerwacja została zrealizowana (pod warunkiem jej opłacenia w całości).

Poproszony o komentarz prezes spółki Wiktor Wróbel powiedział: -Celem naszego ruchu było z jednej strony zaangażowanie właścicieli zarządzanych przez spółkę lokali w promocję hotelu. Są to osoby o szerokich kontaktach i wielu znajomych, którzy są również klientami docelowymi naszych hoteli. Z drugiej strony, chcemy też zaproponować właścicielom dodatkowe źródło dochodu wypłacone na zasadzie prowizji, pozwalając na powiększenie wypłaconego im w wakacje czynszu.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *