Ile restauracji się otworzy i jak zmieni się rynek? KRYZYSOWA KONFERENCJA MADE FOR RESTAURANT   POD PATRONATEM HOTELARZA

W poniedziałek 18 maja rozpocznie się III etap odmrażania gospodarki, w ramach którego zniesione zostaje zawieszenie działalności lokali gastronomicznych. 64% restauracji planuje otworzyć się dla gości już na początku przyszłego tygodnia, 34% jeszcze się z tym wstrzyma. Taka wiedza płynie z ankiety przeprowadzonej 12 maja wśród uczestników Konferencji Kryzysowej – MADE FOR Restaurant 2020. Z tego grona 72% restauratorów chce zmienić menu na krótsze i prostsze, przy czym prawie 63% z nich nie widzi potrzeby obniżania cen serwowanych dań. Dla aż 95% uczestników okres lockdownu będzie powodem do zmiany sposobu zarządzania finansami w firmie.

Jeszcze przez 30 dni można oglądać i korzystać z materiałów, prezentacji, wywiadów i aktualności z konferencji MADE FOR Restaurant, która odbyła się 12 maja w formule on-line.Warto, ponieważwirtualne, kryzysowe spotkanie polskiej i światowej gastronomii dało nam obraz sytuacji, w jakiej w tej chwili znajdują się liderzy rynku wraz z całą branżą, a także nastrojów, jakie temu towarzyszą. Okazuje się, że mimo kryzysu w branży HORECA dominuje optymizm i wiara w szybką poprawę koniunktury. Nastroje te potwierdzają wirtualne wędrówki po mapie gastronomicznego świata (odwiedziliśmy m.in. Włochy, Rosję, Wielką Brytanię, Słowenię i Danię). Podczas przekazu z Chin dowiedzieliśmy się, że tamtejszy rynek gastronomiczny, działający od dwóch miesięcy, w pełni rozkwita biznesowo. To bardzo dobry znak dla naszych restauracji, barów i kawiarni, które powracają do pracy już za kilka dni.

Ogólnopolska Konferencja Kryzysowa dla Gastronomii wyposażyła stojącą u progu wznowienia działalności branżę HORECA w holistyczną wiedzę i praktyczne porady, między innymi z zakresu finansów, zarządzania, prawa i psychologii biznesu.

– W poniedziałek gastronomia startuje na nowo. Staraliśmy się przygotować naszych uczestników do nowego otwarcia: nowy biznes plan, nowi liderzy, nowi goście, nowe technologie, czyli NOWI MY. Potraktujmy czas pandemii, jak czas na porzucenie tego, co nam w biznesie wadziło i spowalniało nas. Teraz już tylko do przodu!– mówi Agnieszka Małkiewicz, prezes FORSolutions i pomysłodawczyni konferencji MADE FOR Restaurant.

Kryzysowe MADE FOR Restaurant 2020 to ponad 750 uczestników, 32 ekspertów, 7 gości z zagranicy, 14 specjalistów z różnych dziedzin w Radzie Programowej i ponad 8 godzin prelekcji, dyskusji i wywiadów. Było to pierwsze w historii tej branży przedsięwzięcie przygotowane na tak szeroką skalę.

„Nie pamiętam tak skondensowanej i interesującej konferencji gastro”. „Dziękuję za dzisiejsze wydarzenie. Napełniło nas wiedzą i mega dawką optymistycznego patrzenia na najbliższą przyszłość”. „Oglądałem dziś, słuchałem oraz znajdowałem odpowiedzi i wskazówki!”.

To tylko kilka opinii, jakie przeczytać można było w mediach społecznościowych po zakończeniu Konferencji.

W związku z ogromnym zainteresowaniem merytoryką MADE FOR Restaurant 2020 on-line, organizator, agencja FOR Solutions, zdecydowała się przedłużyć możliwość rejestracji i korzystania z wszystkich materiałów do 11 czerwca 2020 roku. Rejestracja pozostaje bezpłatna dla mediów, restauratorów, firm cateringowych i kawiarni.

Partnerem Strategicznym Ogólnopolskiej Konferencji Kryzysowej był Transgourmet, Selgros Cash&Carry, a Patronem Medialnym m.in. „Hotelarz”.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *