„Drodzy Goście, tęsknimy za Wami!” – to hasło kampanii zorganizowanej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. 15 maja o godz. 11.00 blisko 600 hoteli i obiektów hotelarskich opublikowało na swoich stronach wpisy kampanii wraz z plakatem akcji. Branża zachęca podróżujących do pobytu w hotelach, podkreślając odpowiednie przygotowanie do przyjęcia gości. Akcji towarzyszy kampania outdoorowa na 300 nośnikach w największych miastach Polski.

Hotelarzom zależy na tym, by przekonać gości, że dołożyli wszelkich starań, aby pobyt w obiektach był bezpieczny. Tym samym branża chce zachęcić do rezerwacji pobytów w hotelach w Polsce. Dlatego IGHP zdecydowała się rozpocząć kampanię informacyjną, w której łączy te cele.
Hotelarze tęsknią za gośćmi
– Hotele, które zazwyczaj tętnią życiem, przeżywają teraz trudne chwile. Bez obecności gości tracą swoją tożsamość. Ta sytuacja wywołuje w nas wszystkich wiele emocji – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP. – Hotelarze z całego serca pragną powrotu swoich gości i to jest główny przekaz naszej kampanii. Drugim ważnym aspektem jest bezpieczeństwo i higiena w hotelach, a także troska o zdrowie zarówno naszych gości, jak i obsługi. Pomysłodawcą kampanii jest Karol Weber, hotelarz i autor blog [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Hotelarzom zależy na tym, by przekonać gości, że dołożyli wszelkich starań, aby pobyt w obiektach był bezpieczny. Tym samym branża chce zachęcić do rezerwacji pobytów w hotelach w Polsce. Dlatego IGHP zdecydowała się rozpocząć kampanię informacyjną, w której łączy te cele.
Hotelarze tęsknią za gośćmi
– Hotele, które zazwyczaj tętnią życiem, przeżywają teraz trudne chwile. Bez obecności gości tracą swoją tożsamość. Ta sytuacja wywołuje w nas wszystkich wiele emocji – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP. – Hotelarze z całego serca pragną powrotu swoich gości i to jest główny przekaz naszej kampanii. Drugim ważnym aspektem jest bezpieczeństwo i higiena w hotelach, a także troska o zdrowie zarówno naszych gości, jak i obsługi. Pomysłodawcą kampanii jest Karol Weber, hotelarz i autor blog [...]
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata HOTELARZA to:
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Komentarze