Platforma Nextrade – nowe narzędzie sprzedaży online dla wystawców  Messe Frankfurt

Koronawirus zmienił nasz świat. Obecna sytuacja szczególnie wpływa na targi, miejsca do networkingu i dokonywania transakcji biznesowych.


Messe Frankfurt GmbH, począwszy od marca br., było zmuszone przełożyć, bądź odwołać wiele imprez targowych, zarówno tych organizowanych we Frankfurcie, jak również  tych, które są organizowane pod brandami największych targów frankfurckich w innych krajach.


Nawet po zniesieniu ograniczeń, potencjalni klienci będą mniej podróżować. Producenci muszą zatem rozwinąć cyfrowe alternatywy - ale jakie? Messe Frankfurt daje nowe rozwiązanie sprzedaży online.
Już w 2019 roku Messe Frankfurt stworzyło nową platformę B2B dla wystawców  targów konsumpcyjnych Messe Frankfurt.
Platforma Nextrade (www.nextrade.market) to prosty w obsłudze, ogólnoświatowy sklep internetowy do zamawiania produktów oferowanych przez wystawców targów Ambiente i Tendence, którzy w 2020 roku mogą bezpłatnie korzystać z tej nowej formy promocji i sprzedaży produktów.

Ta innowacyjna wśród klientów targowych platforma sprzedaży, umożliwi rozszerzenie kontaktów biznesowych nie tylko w trakcie targów, ale przez 365 dni, przez całą dobę.  Jest to doskonałe narzędzie promocji i handlu szczególnie teraz, kiedy światowa gospodarka cierpi ze względu na obowiązujące ograniczenia.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *