Hilton z umowami na trzy nowe hotele w Polsce   INWESTYCJE

Sieć Hilton ogłosiła podpisanie umów na trzy nowe hotele marki Hampton by Hilton zlokalizowane przy krakowskim lotnisku oraz w Zielonej Górze i Białymstoku. Obecnie w Polsce działa 12 hoteli Hampton by Hilton, a w przygotowaniu jest kolejnych siedem.

Hampton by Hilton Krakow Airport

O podpisaniu umowy na hotel ze 173 pokojami w Krakowie-Balicach przy u. Medweckiego z litewskim funduszem UAB I Asset Management informowaliśmy w „Hotelarzu” z październiku 2019 TU. Oficjalnie franczyzobiorcą jest spółka Vanezza, należąca do właścicieli funduszu. Wcześniej planowany był tam Best Western. Obecnie krakowska pracownia Illiard Architects & Project Management, która zaprojektowała tam Best Western ze 154 pokojami, dostosowuje go do nowej marki. Całość inwestycji szacowana jest na 15,7 mln euro. Jak informowali Litwini, w rozmowach o franczyzie rozważano trzy marki, poza Hamptonem również Park Inn by Radisson i ibis Styles, a we wcześniejszym etapie także Moxy.

Hampton by Hilton Białystok

W Białymstoku Hilton podpisał umowę z Rogowski Development, dzięki której do portfolio firmy dołączy 122-pokojowy hotel powstający w centrum miasta w ramach inwestycji Lipowa 41 z osiedlem mieszkaniowym i częścią handlową. Pięć lat temu umowę dzierżawy na Focus Hotel w tej inwestycji podpisała Grupa Kapitałowa GK Immobile, ale wygasła ona na początku 2018 r., gdyż deweloper nie uzyskał wówczas ostatecznych uzgodnień konserwatora zabytków i decyzji o pozwoleniu na budowę. O tym, że zamiast Focusa powstać ma tam Hampton mówiono podczas Śniadania Hotelarza w Białymstoku, z którego relację opublikowaliśmy w “Hotelarzu” z kwietnia 2019 r. TU

Hampton by Hilton Zielona Góra

Trzecia umowa franczyzowa została zawarta z Duda Development oraz konsorcjum FB ANTCZAK, dzięki której Hampton by Hilton stanie się pierwszą międzynarodową marką hotelową w Zielonej Górze. Hotel zaoferuje 115-pokoi. FB Antczak jest właścicielem otwartego w ub.r. Hamptona by Hilton w Kaliszu.

– Polska to coraz bardziej popularna destynacja zarówno wśród osób podróżujących w interesach, jak i w celach turystycznych – powiedział Patrick Fitzgibbon, starszy wiceprezes w dziale Development obszaru EMEA. – Dostrzegamy tu znaczny potencjał do dalszego rozwoju naszego portfolio w miastach, w których obecność międzynarodowych marek hotelarskich nie jest jeszcze tak powszechna. Hampton by Hilton to marka, która rozwija się ostatnio w zawrotnym tempie, w ciągu minionych dwóch lat podwoiła liczbę swoich hoteli sprawiając tym samym, iż w Polsce znacznie zwiększyła się dostępność wysokiej jakości usług hotelowych w przystępnych cenach. Podpisanie tych strategicznych umów wpisuje się w strategię, która pozwoli na wzrost obecności Hampton by Hilton na rynku polskim o dwie trzecie do roku 2022.

Jeszcze w tym roku otwarte mają zostać hotele Hampton by Hilton w Warszawie i Łodzi, a zapowiadane są też w Olsztynie i Swarzędzu.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *