Hotelarskie inwestycje roku 2020 – rozstrzygnięcia

Naszą coroczną, wiosenną konferencję Hotel Investment Trends Poland & CEE kończyliśmy wieczorną galą w hotelu Renaissance Airport, na której ogłaszaliśmy zwycięzców konkursu na Hotelarskie Inwestycje Roku w pięciu kategoriach: Pracownia Projektowa, Biuro Architektoniczne, Inwestor Roku, Inwestycja Roku oraz Inwestycja Roku według Czytelników. W tym roku, chociaż zorganizowaliśmy stacjonarną konferencję 25 maja, to nie organizowaliśmy gali. To nie znaczy, że nie docenimy najlepszych firm i inwestycji. Ogłaszamy laureatów głosowania 26-osobowej kapituły, składającej się z liderów polskiego rynku i najlepszych architektów, oraz głosowania czytelników.


Ideą konkursu Hotelarskie Inwestycje Roku jest wyróżnianie najlepszych inwestycji, inwestorów i firm pracujących dla branży hotelarskiej, mających największy wpływ na rozwój i kształtowanie wizerunku polskiego hotelarstwa. Dlatego poza tytułami dla Inwestycji i Inwestora Roku, nagradzamy też najlepsze firmy, które dotychczas nie były honorowane w branżowych konkursach hotelarskich, a od których profesjonalizmu zależy powodzenie inwestycji hotelarskiej: Biuro Architektoniczne i Design Studio. Kapituła składa się z liderów polskiego hotelarstwa, doradców hotelowych oraz najlepszych architektów i projektantów. Była to już trzecia edycja konkursu. W poprzednich wygrywały firmy Tremend, AGK Architekci, JEMS, Genfer, Grupa Arche, Inwestycjami Roku zostawały Radisson Blu Świnoujście i Renaissance Airport Warszawa, a Inwestorami Roku – Genfer i Grupa Arche. Kto wygrał w tym roku? Laureaci otrzymają statuetki od nas osobiście już podczas – głęboko w to wierzymy – gali 30 listopada w hotelu Renaissance w trakcie konferencji Hotel Trends Poland & CEE 2020.



INWESTYCJA ROKU
PURO HOTEL CENTRUM, Warszawa


POKOJE: 148. PROJEKT ARCH.: JEMS Architekci WNĘTRZA: DeSallesFlint INWESTOR: Genfer Puro Hotel Warszawa, otwarty w kwietniu ub.r., z rozmachem wszedł na warszawski rynek (jak wszystkie poprzednie hotele tej sieci, ale ten rynek był najbardziej wymagający) i zalicza się już do ścisłej czołówki warszawskich hoteli najlepszych kategorii. Pokoje utrzymane są w nowoczesnym, minimalistycznym stylu. Płaszczyznowa elewacja hotelu, o jasnym, mlecznobiałym kolorze, z dużymi przeszkleniami, celowo pozbawiona jest światłocieni. Widoczna jest przede wszystkim od strony północnej, grając głównie rysunkiem i wyrazistymi rytmami podziałów fasadowych paneli. Przeszklony parter prezentuje przechodniom wnętrza hallu, restauracji i baru. Na parterze znajduje się restauracja Magari inspirowana kuchnią włoską, a na najwyższym piętrze sky bar Loretta z tarasem, które stały się jednymi z najlepszych miejsc w Warszawie. Do tego Prisma Spa z zabiegami wykonywanymi z użyciem stworzonej na potrzeby sieci Puro linii naturalnych kosmetyków polskiej marki Alba 1913.



FINALIŚCI

BACHLEDA LUXURY HOTEL MGALLERY BY SOFITEL, Kraków

POKOJE: 64. PROJEKT ARCH.: Id-Biuro Projektów. WNĘTRZA: ORB Studio INWESTOR:

Bachleda Grupa Inwestycyjna

Pierwszy hotel pod tą marką premium w Polsce i jedno z najbardziej luksusowych miejsc na mapie Krakowa. Połączenie w XIX-wiecznej kamienicy krakowskiego art déco i paryskiej elegancji w luksusowym wydaniu z wysublimowanym designem i eleganckimi przestrzeniami wykończonymi z dbałością o najmniejsze szczegóły. Marmurowe mozaiki, złote zdobienia, kryształowe żyrandole, obrazy Juliusza Kossaka, 600 zdobnych luster, specjalnie tkane i haftowane zasłony, poduszki oraz narzuty, muzyka skomponowana specjalnie dla hotelu, złote broszki wypełnione kryształkami Svarowskiego na uniformach pracowników… Hotel kieruje się troską o każdy najmniejszy detal, np. poprzez specjalnie zaprojektowaną tackę na biżuterię, aksamitną wytłoczkę do szuflady na wino i kieliszki czy luksusowe kosmetyki marki Christian Lacroix w łazience.

RADISSON HOTEL & SUITES, Gdańsk

POKOJE: 341. PROJEKT ARCH.: KD Kozikowski Design WNĘTRZA: LOFT Magdalena Adamus INWESTOR: Zbigniew Nowak Największy hotel otwarty w latach 2019-20 w Polsce. Do tego centrum konferencyjne na 1 tys. osób (największe hotelowe centrum w Trójmieście), rozbudowana strefa SPA & wellness i kilka outletów. To też pierwszy hotel pod tą marką upscale w Polsce i jeden z pierwszych w Europie. Forma nawiązuje do lokalnej architektury i wpisywać ma się w historyczną zabudowę tej części miasta. Zespół dwóch połączonych nowych budynków nawiązuje w swym charakterze do „spichlerzowych” tradycji architektonicznych Gdańska, a wzbogacony został o nowoczesne wykończenia. Elew [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *