Ruszyła kampania Sopotu

„Sopot Naturalnie Kulturalny” to hasło przewodnie najnowszej kampanii przygotowanej przez Sopocką Organizację Turystyczną i Miasto Sopot z myślą o wsparciu lokalnej branży turystycznej i gastronomicznej.

Pod tą marką prowadzone będą liczne działania, które opowiadać będą o możliwościach spędzania czasu wolnego, jakie oferuje Sopot, również ten uzdrowiskowy. Ma to być opowieść o ciekawych propozycjach kulturalnych, które odbywać się będą w miejscach nieoczywistych, zielonych i przestrzennych.

– Mamy świadomość, że ten sezon będzie wyjątkowy pod wieloma względami – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydent Sopotu. – Nigdy nie staliśmy przed takimi wyzwaniami jak teraz. Bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze i dlatego będziemy w tej kampanii przypominać, że Sopot to także piękne lasy, hipodrom, kilometry ścieżek rowerowych, błonia czy parki. Będziemy zachęcać do spędzania wolnego czasu aktywnie i właśnie w plenerach.

Sopocka branża turystyczna pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej spowodowanej pandemią dostosowała się do nowych zasad sanitarnych i potrzeb gości. – Wypoczynek w Sopocie jest bezpieczny, jesteśmy gotowi, otwarci i mamy kompleksową ofertę dla odwiedzających nas gości, którzy w tym roku przyjadą głównie z Polski – mówi Anna Golec-Mastroianni, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej. – Ważne, abyśmy w tym trudnym dla nas czasie działali razem, dlatego jako Sopocka Organizacja Turystyczna chcemy promować zarówno Sopot jako atrakcyjną i bezpieczna destynację, jak również oferty wszystkich naszych partnerów od obiektów noclegowych, po gastronomię, obiekty kultury i atrakcje turystyczne. W naszej kampanii będziemy zachęcać do odkrywania Sopotu na nowo, do odwiedzenia  mniej oczywistych, ale wyjątkowych miejsc na mapie miasta, do aktywnego wypoczynku na wodzie i  łonie natury oraz do korzystania z wszystkich walorów, jakie oferuje uzdrowisko Sopot.

Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy, który jest zapisem rodzinnych wakacji w Sopocie. Kamera podąża za bohaterami, którzy spędzają czas na rowerach, grając w piłkę na plaży, ćwicząc jogę nad morzem czy relaksując się w strefie LASY Opery Leśnej podczas klimatycznego koncertu.  A wszystko to z lekkim przymrużeniem oka. Na zrealizowanie kampanii udało się pozyskać środki w wysokości 20 tys. zł w ramach konkursu organizowanego przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *