Autograph Collection – nowa marka sieci Marriott

Marriott uruchomiła nową, niezależną markę hotelarską - Autograph Collection, która rozszerzy segment luksusowych obiektów należących tej sieci. Nowa kolekcja hoteli będzie bardzo zindywidualizowana - koncepcja ta pozwoli na zainteresowanie ofertą klientów zwykle nie wybierających na miejsce pobytu hoteli sieciowych. "Autograph Collection będzie miała innowacyjny charakter, ponieważ każdy obiekt będzie unikalny i będzie dostarczał gościom nowych wrażeń, niezależnie czy będzie to hotel w zabytkowym pałacu, kurort czy też obiekt butikowy" - powiedział wiceprezes wykonawczy ds. zarządzania marką Don Semmler w wydanym w ubiegłym tygodniu oświadczeniu. Hotele niezależne, które przystąpią do Autograph Collection skorzystają z wszelkich korzyści, jakie dostarcza efektywny marketing sieci Marriott, jak również zostaną one zintegrowane jej z globalnym systemem rezerwacyjnym. Planuje się, że do 2010 roku pod marką Autograph Collection będzie prosperować 25 obiektów zlokalizowanych w największych miastach świata.

Źródło: własne

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *