Dwa hotele z grupy PHH, we Wrocławiu i w Poznaniu, dołączą pod markę Four Points by Sheraton



Hotele Ikar w Poznaniu i Wieniawa we Wrocławiu wchodzące w skład Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego będą funkcjonowały pod marką Four Points by Sheraton, należącą do sieci Marriott International. Oba obiekty, wybudowane w latach 70. i na początku 80., przejdą gruntowną modernizację, na którą PHH przeznaczy 73 mln zł.


List intencyjny dotyczący wprowadzenia dwóch hoteli pod markę Four Points by Sheraton podpisali prezes Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW Hotele Gheorghe Marian Cristescu i Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju sieci Marriott International w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i na Ukrainie. Wkrótce po podpisaniu umów obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marki. – Jest to kolejny krok zgodny ze strategią i harmonogramem rozwoju Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że filozofia marki Four Points by Sheraton doskonale pasuje zarówno do hotelu Ikar w Poznaniu, jak i Wieniawa we Wrocławiu. Jestem przekonany, że po gruntownej modernizacji obu obiektów globalna sieć Marriott International wzmocni ich pozycję na lokalnych rynkach – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu. Four Points by Sheraton to marka hoteli biznesowych, oferująca „ponadczasowy design, nieskomplikowany komfort i przyjazne podejście do hotelarstwa”. Obecnie działa pod nią ponad 250 hoteli na całym świecie, w tym jeden w Polsce, otwarty w ub.r. w zagłębiu biurowym na warszawskim Służewcu. Otwarty na początku lat 80. hotel Ikar w Poznaniu, zlokalizowany blisko centrum, dysponuje 164 pokojami, pięcioma salami konferencyjnymi oraz restauracją i drink barem. Z kolei hotel Wieniawa, otwarty w latach 70. jako hotel oficerski Śląskiego Okręgu Wojskowego, dysponuje 162 pokojami, trzema salami konferencyjnymi oraz restauracją. To kolejne hotele „postwojskowej” sieci AMW przyłączonej w ub.r. do Grupy PHH, które wprowadzane są przez holding pod globalne marki. W ub.r. podpisana została umowa przedwstępna na wejście krakowskiego hotelu Royal pod marriottowską markę Le Meridien, a w tym roku ogłoszono, że pod marką Best Western działać będą hotele Reymont w Łodzi i Hetman w Rzeszowie, a także hotel Kopernik w Olsztynie, który należał do włączonej w struktury PHH spółki Hotele Olsztyn. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *