Nowy dyrektor sprzedaży w Sopot Marriott

Łukasz Adamczyk dołączył do 4-gwiazdkowego Sopot Marriott Resort & Spa jako dyrektor sprzedaży i marketingu. Jego głównym zadaniem będzie opracowanie i wdrożenie nowej strategii działań po ponownym otwarciu hotelu. Wśród nowości w ofercie znajdzie się m.in. możliwość organizacji wydarzeń na blisko 400-metrowym tarasie na dachu hotelu z basenem infinity i barem. Łukasz Adamczyk ostatnio był dyrektorem sprzedaży w Lake Hill Resort & Spa w Sosnówce k. Karpacza od fazy pre-openingu. Wcześniej, jako dyrektor sprzedaży pracował przy pre-openingu 4-gwiazdkowego Notera Hotel Spa Bory Tucholskie. W warszawskiej restauracji Hard Rock Cafe Warsaw jako sales & event manager odpowiadał za działania w segmencie MICE oraz organizację wydarzeń i koncertów. Pracował też w 5-gwiazdkowym Marina Club pod Olsztynem jako event manager. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *