Dziś Nobu Hotel Warsaw przywitał pierwszych gości. Roberta De Niro nie było. Ale ma być   OTWARCIA

Ruszył pierwszy w Polsce hotel pod marką Nobu, założoną przez szefa kuchni Nobu Matsuhisę, Roberta De Niro i producenta filmowego Meira Tepera. Oferuje m.in. 117 pokoi, 440 m kw. powierzchni eventowo-konferencyjnej, wellness i SPA. Utrzymany jest w stylistyce japońskiego minimalizmu, a część w dawnym hotelu Rialto w stylu art deco z lat 20. To 12. hotel sieci Nobu i 45 restauracja Nobu, która ruszyła już 17 lipca. Roberta De Niro na otwarciu nie było, ale na pewno ma przyjechać. Minimalna stawka za nocleg ze śniadaniem wynosi 199 euro, co lokuje hotel w segmencie luksusowym między Raffles i Bristolem z jednej strony, a hotelem Warszawa braci Likusów z drugiej.

Obłożenie na starcie, według deklaracji przedstawicieli hotelu wynosi na starcie 20 proc. Hotel Nobu Warsaw charakteryzuje się unikatowym designem oraz odważnym połączeniem architektury różnych stylów i dekad. Hotel składa się z dwóch części i łączy nowoczesność z klasyką. Pierwsza część, znajdująca się w przedwojennym hotelu Rialto, utrzymana jest w stylu art deco. O jej koncepcję zadbała pracownia De Novo. Druga część jest nowoczesna oraz nowatorska i stworzona została dzięki współpracy polskiej firmy architektonicznej Medusa Group z kalifornijskim Studio PCH. Również pokoje hotelu urządzone są w różnych stylach, od klasycznego do nowoczesnego. Design hotelu został wzbogacony o dzieła polskich twórców takich  jak Piotr Uklański, Anna Bimer, i Mikołaj Moskal.

W hotelu oprócz standardowych pokoi i apartamentów, znajduje się 440 m kw. powierzchni eventowej, która może zostać podzielona na dwa w pełni autonomiczne pomieszczenia  (sala Sakura o powierzchni 266 m i  Hikari zajmująca 171 m). Dodatkowo, zaplanowano kilka mniejszych pomieszczeń do organizacji wydarzeń.

Hotele marki Nobu nie stanowią sieci w tradycyjnym rozumieniu. Dzięki niestandardowemu podejściu do przyjmowania gości, palecie smaków w restauracjach Nobu oraz lokalizacjom chcą być perełkami na mapach turystycznych. – Warszawa to jedno z najdynamiczniej rozwijających się miast w Europie w ostatnich latach, dlatego bardzo się cieszymy, że marka Nobu staje się częścią tego rynku. Nobu Hotel Warsaw idealnie wpasowuje się w tętniącą życiem dzielnicę, a Restauracja oraz Nobu Café już teraz są bardzo chętnie odwiedzane przez jej mieszkańców mówi Anthony Campaniaris, dyrektor generalny Nobu w Polsce. – Wierzymy, że nasz hotel i restauracja staną się obowiązkowym punktem kulinarnym i turystycznym na mapie Warszawy  i dzięki temu uatrakcyjnią swój pobyt w tym mieście i zachęcą innych turystów do przyjazdu.

Historia marki Nobu bierze swój początek jeszcze w latach 80., kiedy Robert De Niro stał się regularnym gościem w restauracji prowadzonej przez szefa Nobu Matsuhisę. Aktor namówił go do otwarcia kolejnych lokali oraz hoteli i zaprezentowania wyjątkowych smaków kuchni Nobu oraz usług hotelarskich w ponad 40 lokalizacjach na całym świecie.

Pierwszy hotel Nobu otwarto w 2013 r. w Caesars Palace w Las Vegas. W 2014 r. ruszył Nobu Hotel City of Dreams w Manili, a dwa lata później Nobu Hotel Miami City Beach. W 2017 r. otwarto Nobu Ryokan Malibu, Nobu Hotel London Shoreditch, Nobu Hotel Ibiza Bay i Nobu Hotel Palo Alto. Nobu Hotel Marbella pierwszych gości przyjął rok później, a w 2019 roku do rodziny Nobu dołączyły hotele w Los Cabos i Barcelonie. Obecnie przygotowywane do otwarcia są hotele w Warszawie, Chicago, Rijadzie, Toronto, São Paulo, Atlancie, Tel Avivie oraz na Portman Square w Londynie. Strategia Nobu zakłada dalsze powiększanie globalnego portfela hoteli z zaplanowanymi już dalszymi inwestycjami.

ŚRODKI BEZPIECZEŃSTWA

Pracownicy Nobu wykonują swoją pracę w sposób, który pozwola na zminimalizowanie kontaktu pomiędzy nimi i gośćmi, zarówno w samym hotelu, jak i restauracji. Środki zapobiegawcze, które zostały przedsięwzięte to m. in. opcja spożywania w pokojach posiłków dostarczanych przez obsługę przed drzwi, jak również wprowadzenie limitu osób korzystających z restauracji oraz kawiarni, co umożliwia  zachowanie bezpiecznych odległości pomiędzy gośćmi hotelowymi. Pokoje oraz części wspólne będą dezynfekowane po wymeldowaniu za pomocą światła UV, a goście będą mieli dostęp do jednorazowych rękawiczek oraz środków dezynfekujących rozmieszczonych na terenie hotelu. Każdy pracownik będzie nosił maskę i rękawiczki – będą one również dostępne dla gości. Wychodząc naprzeciw wciąż zmieniającej się sytuacji na świecie, polityka rezerwacji i rezygnacji z pobytu w hotelu będzie elastyczna, pozbawiona ryzyka oraz pozwalająca gościom na dokonywanie rezerwacji bez jakichkolwiek obaw.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *