12. edycja programu Hotel Przyjazny Rodzinie ze zmianami   POD PATRONATEM HOTELARZA

Ostatnie tygodnie wakacji, a w szczególności uruchomienie programu bonu turystycznego pokazały, jak ważny dla hoteli jest segment rodzin dziećmi. Najszybciej z tych zmian skorzystały obiekty z programu Hotel Przyjazny Rodzinie, które od lat doskonaliły swoje usługi pod kątem specyficznych potrzeb rodzin z dziećmi. Trwa 12. edycja konkursu, w której w związku z nową sytuacją wprowadzono pewne zmiany, m.in. certyfikaty wydawane będą w ciągu 14 dni po audycie, a nie po oficjalnej gali.

– Przygotowaliśmy nowe pozycjonowanie dla marki HPR i obiektów jako „EKSPERCI od RODZINNEGO WYPOCZYNKU. Robimy to już 12 lat!” – mówi Violetta Hamerska, twórczyni marki Hotel Przyjazny Rodzinie. Kapituła HPR zdecydowała, że w tych nowych okolicznościach konieczne są zmiany w programie w związku z pandemią. Wychodząc z tego założenia wprowadzono nowe elementy.

1. Wydłużono czas audytów do końca października, aby na bieżąco rekomendować obiekty; również na jesienne i zimowe wyjazdy.

2. W czasie audytu przygotowywane są bieżące relacje z obiektu na social mediach HPR, ale też social mediach członka Kapituły. Po audycie pojawia pisemna relacja (wraz ze zdjęciami) na portalu.

3. Skupienie się na pokazaniu atrakcyjności obiektu, czyli tego, co dany obiekt ma najlepsze dla rodzin, aby zachęcić rodziców poprzez konkretne przykłady do wyboru danego miejsca.

4. Certyfikat jest wydawany w ciągu 14 dni od zakończenia audytu, aby obiekt mógł jak najdłużej korzystać z marki HPR i od razu przyciągać rodziny z dziećmi od razu po audycie. To jest rekomendacja dla rodziców, którzy są pełni obawa, jak obiekty są przygotowane w różnych aspektach.

Certyfikaty HPR są gwarancją jakości usług dla danego obiektu, a rodzice ufają audytom, bo oceniane są poziom obsługi i jakość usług. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo i czystość, to od zawsze były to ważne elementy audytów HPR. Kapituła zdecydowała, że dodatkowym punktem do oceny będzie posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa wydawanego przez Polską Organizację Turystyczną.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *