Accor otworzy hotel w stolicy Łotwy pod marką TRIBE   INWESTYCJE

Grupa Accor podpisała umowę z luksemburskim holdingiem Financiere Le Rachinel Sarl na nowy hotel w Rydze. Otwarcie obiektu z 83 pokojami jest planowane na październik 2020 r., a po renowacji od 2022 r. hotel będzie funkcjonował pod marką TRIBE. 

Zlokalizowany w centrum miasta obiekt będzie mieścił się w odnowionym budynku z początku XX wieku, który posiada historię ściśle związaną z Łotwą. Pod tym adresem mieszkał pierwszy prezydent kraju. Obiekt wyróżnia się kunsztownymi dekoracjami i artystycznymi płytkami w przestrzeniach wspólnych. Do dyspozycji gości będą restauracja, bar i sauna, a także przestrzeń konferencyjna i parking. Luksemburski holding jest partnerem Grupy Accor od 1986 r., zarządzając kilkoma hotelami m.in. w Szwajcarii, Portugalii i na Węgrzech.

Po renowacji w 2022 roku hotel będzie funkcjonować pod nowo stworzoną marką TRIBE z segmentu midscale. W ciągu najbliższych pięciu lat Grupa planuje uruchomienie ponad 50 hoteli TRIBE na całym świecie, m.in. w Warszawie i Krakowie. Marka powstała z myślą o nowej generacji podróżników szukających wysublimowanych przeżyć w zasięgu ręki. TRIBE to alternatywna marka lifestylowa, która dzięki wyrazistemu charakterowi zrywa z wizerunkiem tradycyjnych hoteli, skupiając się na miejskiej energii oraz stylowych i przystępnych przestrzeniach - miejscach tętniących życiem i zachowujących balans między pracą a rozrywką. Stworzony z myślą o unikalnym klimacie, brand skupia się na wspólnych przestrzeniach i pokojach gościnnych, kreując wielofunkcyjne miejsca, które mają zachęcać do wzajemnych interakcji, a jednocześnie sprawiać, że każdy poczuje się jak w domu.

– Niezmiennie od kilku lat Ryga jest jednym z najchętniej polecanych do odwiedzenia miejsc w Europie. Znajdująca się nieco na uboczu głównych destynacji Starego Kontynentu stolica Łotwy zaskakuje urzekającą architekturą łączącą elementy historyczne z nowoczesnością, a także oferuje szeroką gamę wydarzeń kulturalnych i biznesowych targów. Tętniące życiem miasto jest idealną lokalizacją dla rozwijającej swoje skrzydła w Europie marki TRIBE. Wierzymy, że znajdzie ona uznanie wśród lokalnych społeczności, jak i turystów przyjeżdżających na Łotwę – mówi Katarzyna Sławińska, development executive Poland & Baltic Countries.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *