ACCOR: podpisał umowę na Mövenpick w Kołobrzegu z Marvipolem…

Hotel z 266 pokojami pod marką premium Mövenpick należącą do Accoru otwarty zostanie w Kołobrzegu. Sieć podpisała umowę franczyzy z Marvipol Development. Hotel zbudowany zostanie na działce między kompleksami Zdrojowej Invest – Marine i Diune oraz powstającym Radissonem. Za projekt odpowiada biuro KM Rubaszkiewicz. Mövenpick ze 136 pokojami powstać ma też w Zakopanem.



– Podpisanie pierwszej umowy franczyzowej w Polsce na hotel Mövenpick jest kolejnym krokiem do powiększenia portfolio Accor w segmencie marek premium na naszym rynku. Współpraca z doświadczonym i cenionym developerem jest jednym z kluczowych elementów powodzenia tej inwestycji – mówi Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor w Polsce. – W planach mamy kolejne lokalizacje dla tej 5-gwiazdkowej marki, zarówno w popularnych kurortach, jak i najważniejszych miastach Polski. Hotel powstanie w strefie uzdrowiskowej Kołobrzegu w pierwszej linii brzegowej z bezpośrednim wyjściem na plażę. W większości pokoi znajdą się balkony z widokiem na morze. Hotel zaoferuje też m.in. restaurację, lobby bar, basen i saunarium oraz centrum SPA, a także powierzchnie konferencyjne. – Rynek hoteli segmentu premium rozwija się w Polsce dynamicznie, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z silną, rozpoznawalną marką o światowym zasięgu, jaką jest Mövenpick. W połączeniu z doskonałą lokalizacją obiektu, wysoką jakością usług gastronomicznych, ofertą SPA i rozwiązaniami przyjaznymi środowisku, chcemy zaproponować klientom zupełnie nową jakość w segmencie premium – mówi Grzegorz Kawecki, wiceprezes zarządu Marvipol Development. Historia powstałej w Szwajcarii marki Mövenpick zaczyna się 1973 r., ale odwołuje się do dziedzictwa w obszarze usług F&B jeszcze lat 40. W 2018 r. została kupiona przez Accor za 560 mln franków szwajcarskich (482 mln euro) od Billa Gatesa i saudyjskiego funduszu Kingdom Group księcia Alwaleeda bin Talala. Obecnie działa ok. 100 hoteli tej marki w 26 krajach. Zlokalizowane w centrach miast i topowych kurortach na całym świecie hotele oferują „unikalne doświadczenia, które dostarczają gościom niezapomnianych momentów w trakcie pobytu”. Wśród nich są m.in. popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego, specjalne menu dla dzieci czy zaawansowana technologia snu dopasowana do indywidualnych potrzeb. Mövenpick jest marką zaangażowaną w zrównoważone praktyki i lokalne społeczności. Posiada rekordową liczbę najbardziej prestiżowych certyfikatów ekologicznych Green Globe na świecie. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *