IGHP: obłożenie w 1/3 hoteli w lipcu niższe niż 30 proc., ceny niższe w połowie hoteli

Tylko jedna trzecia hoteli miała w lipcu zajętych więcej niż 60 proc. pokoi – wynika z ankiety przeprowadzonej wśród członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Z badania IGHP wynika, że w blisko połowie hoteli ceny są niższe niż w roku ubiegłym, a w jednej trzeciej obłożenie nie przekracza 30 proc. Dziewięć na 10 hoteli spodziewa się, że poziom przychodów z 2019 r. osiągnie nie wcześniej niż w 2022 r.

Działalność wznowiła już zdecydowana większość ankietowanych hoteli (99 proc.), ale w lipcu jedna trzecia z nich odnotowała średnią frekwencję poniżej 30 proc. Takie same grupy ankietowanych osiągnęły frekwencję do 60 proc., a także powyżej 60 proc. Blisko połowa hoteli uzyskuje niższe ceny niż w roku ubiegłym. W lipcu b [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *