Firma Nestle Proffesional, jednen z liderów na rynku kawy i produktów spożywczych przeznaczonych do gastronomii oraz miejsc zbiorowego żywienia, została Partnerem Złotym konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2020, która odbędzie się w dniach 30 listopada-1 grudnia w hotelu Renaissance w Warszawie.
Nestle Professional od 1998 r. zajmuje się kompleksową obsługą rynku żywienia poza domem (Out Of Home) dostarczając kreatywne rozwiązania do gastronomii i vendingu. Oferuje swoim partnerom produkty znanych marek takich jak: NESTLÉ, WINIARY, CHEF, MAGGI, NESCAFÉ oraz BUONDI.
Ósma edycja konferencji Hotel Trends Poland&CEE, największego i najważniejszego wydarzenia dla hotelarskiego Top Managementu w Europie Środkowo-Wschodniej odbędzie się w formule hybrydowej. W wydarzeniu będzie można uczestniczyć zarówno stacjonarnie, jak i online.
W tym roku po raz pierwszy nie będziemy dyskutować o tym jak bardzo rynek ten rośnie, ale w gronie liderów rynku poszukamy odpowiedzi jak wyglądać będzie rzeczywistość w świecie post-COVID 19 i jakie rozwiązania należy wdrożyć, aby wyjść z kryzysu obronną ręką.
Pojawią się tematy dotyczące m.in. wyzwań stojących przed hotelami konferencynymi, relacji bank-właściciel, współpracy sieci z hotelarzami, a także panel z udziałem czołowych polskich inwestorów hotelarskich. Konferencji towarzyszyć będzie wieczorna gala. Podczas niej nagrodzonych specjalnymi statuetkami zostanie dziesięciu Hotelarzy Dekady, którzy mieli największy wpływ na rozwój polskiego hotelarstwa.
Hotel Trends Poland & CEE bedzie jak zwykle oskonałą okazja do spotkań i rozmów biznesowych na najwyższym szczeblu, ponieważ wydarzenie to gromadzi w jednym miejscu wszystkich decydentów branży hotelowej, a także przedstawicieli banków, funduszy i firm deweloperskich oraz czołowych dostawców produktów i usług dla hotelarstwa. Partnerem strategicznym tegorocznej edycji jest Polski Holding Hotelowy, zaś partnerem merytorycznym firma Pro Value.
Szczegóły dostępne są na stronie https://hotel-trends.pl/
Komentarze