Marka Tork - światowy lider branży higienicznej i ochrony
zdrowia już po raz drugi została laureatem konkursu Superbrands Polska.
Organizacja
Superbrands powstała 25 lat temu i obecnie działa w ponad 80 krajach.
Wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach i prezentuje
historie ich sukcesów, stając się inspiracją dla innych. W Polsce
przyznawane są dwa rodzaje nagród – nagroda konsumencka Superbrands oraz
Business Superbrands. To drugie wyróżnienie przyznawane jest przez
Konfederację Lewiatan. W tym roku w wyniku głosowania członków rady
złożonej z ekspertów najbardziej wpływowej polskiej organizacji
biznesowej, która reprezentuje interesy pracodawców
w Polsce i Unii
Europejskiej, Tork – marka firmy Essity, znalazła się w gronie
najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku i została wyróżniona
statuetką.
Eksperci wybierając laureatów oceniają m.in. pozycję
rynkową marki w Polsce, jakość oferowanych produktów lub usług,
relacje B2B oraz innowacyjność i działania CSR.
- Obecność w
gronie najsilniejszych marek biznesowych jest nagrodą za nasz nieustanny
rozwój
i dbałość o klientów – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand
Activation Manager marki Tork, który podczas uroczystej gali XIV edycji
konkursu odebrał w imieniu marki nagrodę. - Dzięki kompleksowym usługom i
innowacyjnych produktom Tork, każdego dnia firmy mogą dbać o
pracowników i gości, oszczędza
Dodaj komentarz