Tork z tytułem Business Superbrands 2020

Marka Tork - światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia już po raz drugi została laureatem konkursu Superbrands Polska.

Organizacja Superbrands powstała 25 lat temu i obecnie działa w ponad 80 krajach. Wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach i prezentuje historie ich sukcesów, stając się inspiracją dla innych. W Polsce przyznawane są dwa rodzaje nagród – nagroda konsumencka Superbrands oraz Business Superbrands. To drugie wyróżnienie przyznawane jest przez Konfederację Lewiatan. W tym roku w wyniku głosowania członków rady złożonej z ekspertów najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej, która reprezentuje interesy pracodawców 
w Polsce i Unii Europejskiej, Tork – marka firmy Essity, znalazła się w gronie najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku i została wyróżniona statuetką.

Eksperci wybierając laureatów oceniają m.in. pozycję rynkową marki w Polsce, jakość oferowanych produktów lub usług, relacje B2B oraz innowacyjność i działania CSR.

- Obecność w gronie najsilniejszych marek biznesowych jest nagrodą za nasz nieustanny rozwój 
i dbałość o klientów – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager marki Tork, który podczas uroczystej gali XIV edycji konkursu odebrał w imieniu marki nagrodę. - Dzięki kompleksowym usługom i innowacyjnych produktom Tork, każdego dnia firmy mogą dbać o pracowników i gości, oszczędza


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *